نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، نظم و امنیت جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی دانست و گفت: اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایدار در جامعه ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین روز از هفته ناجا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین با حضور در فرماندهی انتظامی استان از سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان تجلیل کردند.

حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار کرد: نظم و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی است که این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجاهدانه و شبانه‌روزی شما در برقراری نظم و امنیت تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و فرهنگیان یار و یاور پلیس و در خدمت پلیس خواهند بود، افزود: لباس نیروی انتظامی امنیت‌آور است و ما مدیون خدمات نیروی انتظامی هستیم که جهت ایجاد نظم و امنیت مجاهدانه تلاش می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جامعه در سایه امنیت به وجود می‌آید و اگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی نبود قطعاً شاهد نظم و امنیت و ایجاد مشکلات ترافیکی و آرامش خاطر برای معلم و دانش‌آموز نبودیم.

عزت‌خواه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از تعامل خوب آموزش و پرورش با مجموعه نیروی انتظامی، گفت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت بشری نمی‌تواند تحقق پیدا کند.

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی با شعار «جامعه قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار» آغاز شده‌است، گفت: انضباط اجتماعی از مؤلفه‌های مهم پیشرفت در جوامع بشری است و یکی از رموز موفقیت کشورهای توسعه یافته تبعیت از قانون و قانون‌مداری است.

وی اولویت امروز در همه جوامع بشری را امنیت دانست و گفت: امروز در اقصی نقاط کشور و استان پلیس از امنیت مردم به خوبی محافظت می‌کند.

سردار مصطفایی با بیان اینکه بعد از نهاد خانواده، مدارس اساسی‌ترین نقش را در شکل‌گیری شخصیت افراد جامعه دارند گفت: معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن جامعه‌پذیری و قانونمداری در جامعه دارند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی حافظ و ضامن نظم و امنیت و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر 693751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.