محکم‌تر از گذشته مقابل قاچاقچیان و مجرمان می‌ایستیم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: هر روز محکم‌تر از گذشته مقابل قاچاقچیان و مجرمان می‌ایستیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی و مشترک در سومین روز هفته انتظامی اظهار کرد: دستان پاک و پرتوان تک‌تک همکاران خودم را که در برابر قانون‌شکنان مجرمان و قاچاقچیان محکم و استوار است و دستانی که نظم و امنیت و آرامش را برای مردم استان هدیه می‌کند، می‌بوسم و به وجود تک‌تک همکاران خود در استان افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما با توجه به مأموریت، رسالت، مسئولیتی که داریم اگر به نتایج کار خود نگاهی داشته باشیم باید قدر بدانیم که قدردانی آن هم خدمت صادقانه به مردم است.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بنده و همکارانم با خودمان عهد بستیم که آرامش و امنیت خود را فدای امنیت و آرامش مردم خوب استان کنیم و اگر لازم باشد، جان ناقابل خود را در راه ایجاد آرامش فدا می‌کنیم و هر روز محکم‌تر از گذشته در مقابل قاچاقچیان و مجرمان می‌ایستیم و قد علم می‌کنیم.

سردار جاویدان ادامه داد: در شش‌ماهه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۲۸۰ فقره پرونده در حوزه‌های مختلف انتظامی تشکیل و در مجموع ۳۴ هزار و ۹۰۰ متهم در این پرونده‌ها دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست امسال بالغ بر ۳۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده و در بحث ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان حوزه مواد مخدر نیز استان هرمزگان با ضربه مالی هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان در بین همه استان‌های کشور رتبه‌ی اول را دارد، در حوزه قاچاق کالا و سوخت نیز از ابتدای سال جاری ۱۷ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم.

کد خبر 693669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.