شکل‌گیری انتظام ملی در گرو همکاری مردم با پلیس است

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: شکل‌گیری انتظام ملی نیاز به همکاری مردم با پلیس دارد، بنابراین به دلیل نقش تاثیرگذار مردم در ماموریت‌های پلیس، شعار هفته ناجا «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» نام‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی‌اصغر محمدی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت هفته فراجا در محل فرماندهی انتظامی گلپایگان، اظهار کرد: امروز سهمی از نقش مردم در مأموریت‌های پلیس تعریف شده است، بنابراین سهم مردم در حفظ انتظام ملی بسیار حساس و مهم و اساسی است.

وی افزود: شکل‌گیری انتظام ملی نیاز به همکاری و همراهی مردم با پلیس دارد زیرا موجب افزایش امنیت جامعه می‌شود، بنابراین تبیین شعار هفته فراجا به دلیل نقش تأثیرگذار و حیاتی مردم در کنار مأموریت‌های پلیس با عنوان «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» نام‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان خاطرنشان کرد: همکاری اعضای شورای تأمین و تعامل سازنده مردم با پلیس در سطح شهرستان موجب ایجاد امنیت مطلوب و پایدار و کاهش جرایم مختلف شده است.

محمدی با بیان اینکه اهمیت امنیت و سلامت در آموزه‌های دینی سفارش شده است، ادامه داد: امنیت، زیرساخت توسعه و پیشرفت کشور است و در فعالیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی تأثیر بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: امروز بزرگ‌ترین وظیفه پلیس حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، برخورد با اخلالگران، آشوبگران و فتنه‌گران و مقابله با هنجارشکنان و کسانی که درصدد کشف حجاب و عفت‌زدایی هستند از مطالبات مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی گلپایگان ادامه داد: امسال نیروی انتظامی در راه مبارزه با حملات تروریستی در داخل و مرزهای کشور، درگیری با اشرار و مخلان نظم و امنیت و آرامش مردم بیش از ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

محمدی با بیان اینکه پیشکسوتان نیروهای انتظامی گنجینه‌های عظیمی هستند که ظرفیت فکری و اعتقادی بالایی دارند، تاکید کرد: استفاده از قالبت پیشکسوتان نیروی انتظامی در تقویت و تثبیت امنیت جامعه اجتناب‌پذیر است؛ بنابراین فراجا به این سرمایه‌ها نیاز وافر دارد.

خدمات نیروی انتظامی عبادت است

حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌خراسانی، امام‌جمعه گلشهر نیز اظهار کرد: در سوره آل عمران آیه ۱۹۵ آمده است که کسانی در راه امنیت امت اسلامی به شهادت می‌رسند، گناهان آن‌ها بخشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمنده‌ای که تصمیم به همکاری در امنیت جامعه می‌گیرد خداوند مصونیت آن‌ها را از آتش جهنم تضمین می‌کند، افزود: تلاش نیروی انتظامی در راه نظم و امنیت مردم برابر با عبادت است.

امام‌جمعه گلشهر اضافه کرد: مبارزه با دشمنان اسلام ثواب عظیمی دارد که قلم‌ها قاصر از نوشتن است.

نیروهای انتظامی با اقتدار کامل در عرصه نظم و امنیت کشور ایفای نقش می‌کنند

محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا تصریح کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی نظم و امنیت است که مرهون زحمات نیروهای انتظامی هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای تأمین امنیت بهای زیادی پرداخت شده است که مهم‌ترین آن تقدیم شهدا و جانبازان در این عرصه است، در شش‌ماهه نخست امسال در راه امنیت کشور بیش از ۵۰ شهید نثار شدند.

فرماندار گلپایگان گفت: نیروهای انتظامی با اقتدار کامل در عرصه نظم و امنیت کشور نقش ایفا می‌کنند، اما متأسفانه مورد هجمه‌های دشمن قرار می‌گیرد که نمونه بارز آن اغتشاشات سال گذشته بود.

عسگریان ادامه داد: نیروهای انتظامی با روحیه جهادی که دارند در راه خنثی کردن فتنه‌ها تلاش می‌کنند و در راه فرامین مقام معظم رهبری و حفظ آرمان‌های نظام استوار هستند که این بزرگترین مدال افتخار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه سرهنگ عراقی، جانشین فرماندهی انتظامی گلپایگان به دلیل ارتقای شغلی در سکان دیگری مشغول خدمت می‌شود که جا دارد از زحمات وی در مدت خدمت در شهرستان گلپایگان قدردانی کنم، گفت: نیروی انتظامی گلپایگان با وجود کمبود تجهیزات در راه نظم و امنیت شهرستان کوتاهی نمی‌کنند که اجرای این امر مهم موجب رضایتمندی مردم شده است.

کد خبر 693623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.