ترخیص فوق‌العاده خودروهای رسوبی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور کرمانشاه از ترخیص فوق‌العاده خودروهای رسوبی در کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حیدری امروز _ شنبه پانزدهم مهرماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به امکان تقسیم جرایم به مناسبت انتظامی، اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه آغاز شده و طبق دستورالعملی از سوی پلیس راهور فراجا ترخیص خودروهای رسوبی در این هفته اعلام شد.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های اعلام شده تسهیلاتی برای ترخیص خودروهای رسوبی از تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ فراهم شده و از این روز تا بیست‌ونهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق دستورالعمل اعلام شده از سوی پلیس راهور فراجا، شهروندان برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیررسوبی از جمله انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیرحضوری و از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توانند برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

حیدری با اشاره به ترخیص موتورهای بدون گواهینامه با شرایط خاص، گفت: ممکن است برخی موتورسواران و رانندگان بدون گواهینامه رانندگی باشند که در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر اخذ گواهینامه خودرو تحویل فردی می‌شود که گواهینامه دارد و از سوی مالک معرفی شود.

وی افزود: محاسبه و هزینه توقفگاه نیز بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ است و ۵۰ درصد خلافی پرداخت و ۵۰ درصد دیگر به صورت اقساط و در طول یک سال، پرداخت خواهد شد.

کد خبر 693612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.