ترکیب احتمالی استقلال مقابل مس رفسنجان

تیم فوتبال استقلال تهران در هفتمین بازی فصل لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران عصر امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در چارچوب هفته هفتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران برای جدال امروز را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

آقای کاپیتان بدون استراحت درون چارچوب

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان نخست تیم فوتبال استقلال تهران علی‌رغم تعطیلات لیگ برتر هیچ‌گونه استراحتی در هفته‌های اخیر نداشته است و با این شرایط درون دروازه آبی‌های پایتخت خواهد ایستاد. کاپیتان استقلال به‌عنوان یار کمکی رضا عنایتی به‌همراه تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو حضور داشت و با تنها یک‌گل خورده و حذف ایران از گردونه رقابت‌ها به تهران بازگشت.

آبی‌ها همچنان با زوج تکراری در خط‌دفاع

محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی در هفته‌های اخیر به زوج ثابت استقلال در خط‌دفاعی تبدیل شده‌اند و عملکرد نسبتاً خوبی نیز از خود ارائه کردند که به دریافت فقط یک گل و ثبت دو کلین‌شیت منجر شده است. البته مصدومیت ادامه‌دار آرمین سهرابیان نیز در حضور این زوج در خط دفاعی بی‌تاثیر نیست. در سمت راست و چپ خط‌دفاعی استقلال هم شاهد تغییرات خاصی نخواهیم بود و با توجه به سیستم چرخشی که در این دو پست وجود دارد، امروز صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مدافعان کناری آبی‌های پایتخت خواهند بود.

مثلث آشنا برای تشکیل زنجیر میانی

نه‌تنها در فصل جاری و چهار هفته‌ای که سپری شده است، بلکه در اکثر بازی‌های فصل گذشته سه بازیکن در میانه‌زمین برای استقلال بازی می‌کردند. زبیر نیک‌نفس که توانسته بود بهترین عملکرد خود را در استقلال پیاده کند تبدیل به یک مهره ثابت در این تیم شده و در کنار وی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند توانسته‌اند هماهنگی خوبی با یکدیگر و سایر بازیکنان در زمین پیدا کنند. از طرفی بازگشت روزبه چشمی به قلب خط‌دفاعی باعث شده است تا جواد نکونام با دست بازتری هافبک‌های خود را انتخاب کند.

بازگشت ارسلان به پیراهن آبی

نسخه فعلی امیرارسلان مطهری را در تیم ملی امید دیدیم که توانست در حاشیه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین درخشان ظاهر شود و به‌همین دلیل کادر فنی استقلال، همچنین هواداران این تیم به تداوم عملکرد وی در پیراهن آبی‌رنگ نیز خوش‌بین هستند. ارسلان مطهری در کنار خود کوین یامگا و جعفر سلمانی را می‌بیند که مثلث تهاجمی استقلال را با یکدیگر تشکیل می‌دهند و امیدوار هستند پس از گذشت سه بازی و زدن تنها دو گل، بالاخره آمار گلزنی استقلال را بالا ببرند.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 693594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.