ضرورت حفظ و ارتقای آمادگی دستگاه‌های اجرایی قم برای بارش‌های پاییزی

بازرس کل استان قم گفت: دستگاه‌های اجرایی همگی باید آمادگی لازم را برای مواجهه با افزایش بارش‌ها داشته باشند و از تجربیات سال‌های گذشته استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه بررسی وضعیت تاب‌آوری شهر قم در فصل بارندگی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ با حضور بازرس کل استان قم، سربازرس گروه اقتصادی و مدیران کل دستگاه‌های اداری استان با موضوع پیش‌بینی و اقدامات لازم به منظور کاهش خسارات ناشی از نزولات جوی در محل بازرسی استان قم برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمود طالبی، بازرس کل با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص احتمال افزایش بارش‌ها در پاییز و زمستان سال جاری اظهار کرد: دستگاه‌های مربوط به این حوزه باید وظایف و تکالیف خود را به‌خوبی و با دقت انجام دهند تا در صورت افزایش نزولات جوی خطری متوجه شهر و شهروندان نشود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی ضمن حفظ آمادگی در برابر بارش‌ها باید از تجربیات سال‌های گذشته استفاده و نقاط خطرآفرین و در معرض آسیب را ایمن‌سازی کنند.

بازرس کل استان قم با اشاره به این موضوع که سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است، خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی هشدارهای لازم را به مدیران در موقع لزوم می‌دهد و البته مجموعه بازرسی همیشه در کنار مدیران جهادی، پرتلاش و توانمند قرار دارد.

در پایان این جلسه مدیرعامل آب منطقه‌ای، معاون خدمات شهری شهرداری و مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب گزارش‌های خود را برای پیشگیری از خسارات احتمالی نزولات جوی به بازرس کل استان ارائه کردند.

کد خبر 693566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.