ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵۰۰ روستانشین «زرده» دالاهو

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۵۰۰ نفر در روستای «زرده» دالاهو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا غلامی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشجویان فعال در کانون فعالیت‌های جهادی، خیریه مدیریت فرهنگی و امور فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سیزدهمین روز از مهرماه روستای زرده را برای ارائه خدمات جهادی خود انتخاب کردند.

وی افزود: در این اردوی جهادی ۱۰ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در حوزه‌های اطفال و بیماری‌های کودکان، بیماری‌های ریوی، زنان و زایمان، داخلی، عفونی، چشم‌پزشک، پزشک عمومی، دندان‌پزشک و سه نفر روان‌شناس و ماما به همراه ۳۵ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری، مامایی و جمعی از دانشجویان دختر و پسر بین‌الملل رشته پرستاری اعضای این کاروان جهادی را تشکیل می‌دادند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: به بیش از ۵۰۰ نفر از افراد خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، بهداشتی و مشاوره‌ای، توزیع رایگان دارو، غربالگری، پایش فشار خون، قندخون، زنان و مامایی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی ارائه شد.

غلامی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره ورزشی ویژه کودکان و توزیع هدایا، ارائه بیش از ۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی مناسب سن افراد به بیش از ۵۰ نفر از کودکان و دانش‌آموزان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در این اردوی یک‌روزه بود.

کد خبر 693565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.