بهره‌برداری به‌موقع از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در صورت تامین منابع مالی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده مبنی بر بهره‌برداری از فاز نخست خط دو متروی اصفهان تا پایان سال آینده، باید مدیریت شهری، مدیریت استان و وزارت کشور حمایت‌های مالی از این پروژه کلان را داشته باشند تا طبق برنامه زمان‌بندی شده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _شنبه پانزدهم مهرماه_ در بازدید از پروژه احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان و بررسی روند پیشرفت آن با حضور مسئولان فنی مترو، اظهار کرد: یکی از ایستگاه‌های مهم خط دو مترو، ایستگاه امام علی (ع) است که زیر میدان امام علی (ع) و در مجاورت مسجد جامع واقع شده است و موقعیت تاریخی و میراثی دارد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه در خط دو مترو یکی از ایستگاه‌های پرمسافر خواهد بود و درباره نحوه اجرای آن نیز نظرات مختلفی وجود داشت که بر این اساس بازدیدهای مهندسی از آن شده است، افزود: در حال حاضر این ایستگاه بزرگ، زیر میدانی واقع شده که حدود ۱۰ سال قبل اجرا شده است و در این مسیر تمام ملاحظات میراثی و عمرانی موقعیت پروژه لحاظ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، اما مراحل پیشرفت کار و نیازهای مالی و بدی‌های موجود و منابعی که باید تا پایان ۱۴۰۳ برای این خط تأمین شود، مرور شد، چراکه از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی اسلامی هدف‌گذاری شده است فاز نخست خط دو حدفاصل دارک تا طوقچی تا آخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری به‌موقع از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در صورت تامین منابع مالی

وی تاکید کرد: برای تحقق این هدف مهم، مدیریت شهری، مدیریت استان و در کلان وزارت کشور باید حمایت‌های مالی از این پروژه کلان انجام شود تا به‌موقع به بهره‌برداری برسد و به مردم خدمت‌رسانی کند.

نورصالحی در توضیح پیشرفت احداث ایستگاه میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان گفت: به دلیل تأمین نشدن منابع مالی مورد نیاز، بعضی از پروژه‌ها با تأخیر مواجه شده، اما قابل جبران است و مدیران پروژه قول جبران می‌دهند، به شرطی که مسائل مالی حل شود.

کد خبر 693552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.