کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: در چهارباغ عباسی حدود ۳۰ هزار شمشاد طلایی کاشته شده است و در آینده نیز گل فصل کاشت خواهد شد.

رمضان ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز گذر چهارباغ عباسی در حال ساماندهی است و همان‌طور که شهروندان شاهد هستند، حدود ۶۰ هزار گل پاپیتال در سطح چهارباغ عباسی کاشته شده است.

وی افزود: واکاری‌ها و درختکاری‌های چهارباغ عباسی در حال تکمیل است و کنده‌های درختان قدیمی به‌طور کامل پاک‌سازی شده‌اند و روز به روز فضای سبز چهارباغ را زیباتر می‌کند.

کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در چهارباغ عباسی حدود ۳۰ هزار شمشاد طلایی کاشته شده است و در آینده نیز گل فصل کاشت خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای زیبایی و لطافت بیشتر، نظافت و شست‌وشوی گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

وی ادامه داد: برگ‌های پاییزی موجب می‌شود که درختان حالت رنگین پیدا کنند و زیبایی خاصی به چهارباغ ببخشد، از این‌رو سعی می‌کنیم برگ‌های که از درختان می‌ریزد، روی سطح گذر تاریخی چهارباغ بماند تا شهروندان از دیدن این فضای زیبا و صدای خرد شدن برگ‌های پاییزی زیر پاها، لذت ببرند.

کد خبر 693506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.