ترکیب احتمالی سپاهان برابر صنعت نفت

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان می​‌رود که سه غایب در لیست خود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان پس از ۳۹ روز در دیداری از لیگ برتر به میدان می‌رود. خوزه مورایس در شرایطی تیمش را روانه این دیدار می‌کند که محمد دانشگر را به دلیل محرومیت و احسان پهلوان و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این وجود به نظر نمی‌رسد ترکیب سپاهان تغییر چندانی نسبت به آنچه برای دیدار لغو شده برابر الاتحاد اعلام شد، داشته باشد.

پیام به دنبال سومین کلین‌شیت فصل

در چارچوب دروازه سپاهان بدون شک دروازه‌بان ملی‌پوش یعنی پیام نیازمند قرار خواهد گرفت. او که چند روز پیش برای بازی با الاتحاد و رویارویی با حمدالله و رومارینیو خود را آماده می‌کرد، حالا در فاصله کمتر از یک هفته باید برابر مهاجمان صنعت نفت و سبک متفاوت این تیم آماده شود.

چینش جدید خط دفاعی در روز غیبت دانشگر

با توجه به عملکرد ضعیف نیلسون جونیور در بازی‌های قبلی او برابر الاتحاد از ترکیب اصلی تیمش خارج شد اما برابر صنعت نفت با توجه به غیبت دانشگر و محمدی، مورایس چاره‌ای ندارد جز اینکه او را در کنار سیاوش یزدانی بازی دهد و امیدوار باشد این دو مدافع بلندقامت به خوبی از پس وظایف دفاعی برآیند. در دو سمت خط دفاعی مانند همه بازی‌های فصل رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور حضور خواهند داشت؛ دو بازیکنی که برابر صنعت نفت نفوذهای زیادی داشته باشند تا شاید روی گلزنی تیم تأثیرگذار باشند.

محمدجواد همچنان جلوتر از شکاری؟

ترکیب چهارنفره خط هافبک سپاهان را محمد قربانی و محمد کریمی به عنوان هافبک‌های دفاعی فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد به عنوان هافبک‌های کناری تشکیل می‌دهند. پس از رهایی کریمی از مصدومیت، مورایس مجبور بود یک بازیکن را از ترکیب اصلی تیمش خارج کند و در این بین با توجه به آمادگی مطلوب حسین‌نژاد و دست و پنجه نرم کردن شکاری با مصدومیت، سرمربی سپاهان ترجیح داد از حسین نژاد در سمت چپ استفاده کند تا شکاری نیمکت‌نشین شود، اتفاقی که در دیدار برابر نیروی هوایی رخ داد و البته در ترکیب اعلامی برای دیدار با الاتحاد نیز همین اتفاق افتاده بود.

رونمایی از آل‌کثیر شاید به عنوان یار تعویضی

عملکرد زوج خط حمله سپاهان یعنی رضا اسدی و شهریار مغانلو در چهار هفته نخست خوب بود اما حالا با صادر شدن کارت بازی آل‌کثیر، آنها دو رقیب خطرناک خواهند داشت. برابر صنعت نفت احتمالاً اسدی و مغانلو بازی را در خط حمله آغاز می‌کنند، اما ممکن است در ادامه و نیمه دوم بازی به کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر هم برسد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر صنعت نفت به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

کد خبر 693502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.