قره‌سو لایروبی می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: فاصله بین پل‌های قره‌سو حد فاصل کمربندی‌های شرقی و غربی توسط شهرداری لایروبی می‌شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: متأسفانه سال‌های متمادی رودخانه قره‌سو در محدوده شهر کرمانشاه و به‌خصوص فواصل بین پل‌های نصب شده روی آن لایروبی نشده است و چهره نازیبایی به شهر کرمانشاه داده است.

وی افزود: پاکیزگی و طراوت شهر را وظیفه خود می‌دانیم و از مدتی قبل لایروبی حدفاصل پل‌های کمربندی‌های شرقی و غربی را آغاز کردیم و پس از لایروبی اقدام به زیباسازی فضاهای پیرامونی رودخانه قره‌سو خواهیم کرد تا فضای دلنشین برای همشهریان عزیز کرمانشاهی و گردشگران فراهم کنیم.

شهردار کرمانشاه گفت: همچنین ساخت پل روی رودخانه قره سو در کمربندی‌های شرقی و غربی از مدتی قبل توسط شهرداری آغاز شده است و تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال شمع کوبی در بستر رودخانه هستیم.

شهردار کرمانشاه گفت؛ پس از افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح سپاه اکنون تمرکز شهرداری روی ساخت پل جدید روی رودخانه قره‌سو با هدف کاهش ترافیک شمال به جنوب شهر و بالعکس است.

نوروزی گفت: امروز جمعه نیز استاندار با همراهی معاون عمرانی استانداری از محل احداث پل و حاشیه رودخانه قره‌سو بازدید داشتند و توصیه‌های برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری کردند که به‌طور قطع مدنظر شهرداری خواهد بود.

شهردار کرمانشاه همچنین گفت: معضلی که به‌شدت با آن در مناطق مختلف شهر دست به گریبان هستیم، موضوع تخلیه نخاله‌های ساختمانی است؛ از همشهریان درخواست می‌کنم از تخلیه نخاله ساختمانی در محدوده شهر خودداری کنند همچنین در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شماره ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند.

کد خبر 693494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.