رعایت عدالت در کل زندگی ارزشمند است/ تعطیلات لیگ برتر برای عده‌ای خوب و برای عده‌ای بد بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست داشتم بازی مقابل الاتحاد برگزار شود اما امکان آن وجود نداشت و باید بگویم بهتر است عدالت نه فقط در فوتبال بلکه در تمام زندگی رعایت شود چرا که این ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت‌نفت آبادان در هفته هفتم لیگ‌برتر اظهار کرد: فصل پیش متوجه شدم صنعت‌نفت دوست دارد فوتبال بازی کند و این سنت در آن‌ها نهادینه شده است. من هم از این موضوع استقبال می‌کنم. هیچ‌کدام از بازی‌های‌مان آسان نخواهند بود، مشخصاً خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و به‌دنبال ارائه بهترین عملکرد درون زمین هستیم. امیدواریم ورزشگاه از هواداران پرشور پر شود و ما هم قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که باعث خوشحالی‌شان شود و برای دستیابی به آن روی حضور هواداران حساب باز کرده‌ایم.

وی در رابطه با حواشی مربوط به سپاهان ازجمله کسر سه‌امتیاز و لغو جدال با الاتحاد افزود: هنوز به‌صورت رسمی چیز دقیقی درخصوص کسر امتیاز نمی‌دانم، اتفاقات ممکن است سخت باشد و همچنین روزهای خوب و بد وجود دارد. باید تمام تمرکز را روی بهترین عملکرد بگذاریم. شانس این را داریم که بتوانیم باهم باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد تصریح کرد: بازی جوانمردانه در ورزش ارزشمند است نه فقط برای بازی‌های لیگ‌قهرمانان آسیا و سایر رقابت‌ها و از همین‌رو برای جامعه و کشور باید این آموزش‌ها مدنظر قرار بگیرد تا در برخورد با دیگران انصاف رعایت شود. زمانی که انصاف باشد همه سود می‌برند. راه‌های مختلفی برای تعریف آن وجود دارد، بهتر است احترام بگذاریم و شکل آن را یکسان تعریف کنیم تا هیچ‌کس آسیب نبیند و این عدالت مستقل از جایگاه و اشخاص باشد.

ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: در ورزش فهمیدن همدیگر مهم است و در پایان هر بازی علاوه‌بر ارائه فوتبال خوب، دوستان خوبی پیدا کرده باشیم نه اینکه خلاف این موضوع باشد. در زندگی همیشه فکر می‌کنیم حق با ماست و چیزی که می‌گوئیم از افکارمان می‌آید اما همیشه حق با ما نیست و احساسی که نسبت به موضوعات داریم و براساس آن صحبت می‌کنیم دقیقاً برای طرف مقابل‌مان اتفاق می‌افتد و می‌خواهد از حق خود دفاع کند. اگر قصد مثبتی همیشه وجود دارد با دفاع کردن از حق خودمان به دیگران نباید آسیب بزنیم. به‌دنبال بهترین راه‌حل باشیم و ارتباط برقرار کنیم‌. این آسان نیست اما بهتر است آن را پیش بگیریم.

وی ادامه داد: من مدیرعامل باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است، هوادارانی که دوست داشتند بیایند و نتوانستند بیایند فردا ما را تشویق کنند. اگر من بودم کسانی که پرداختی داشتند و نتوانستند بازی بعدی را تماشا کنند به‌صورت مجانی دعوت می‌کردم بازی فردا را تماشا کنند. متأسفم نتوانستیم بازی کنیم، مطمئنم برای همه بازی خوبی می‌شد و دوست داشتم بازی انجام شود اما ممکن نبود. تکرار می‌کنم سعی کنیم راه‌حل مشترک برای همه مفید باشد و سودمند بودن برای یک نفر مناسب نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره توقف‌های بیش از حد لیگ گفت: متوجه‌ام که گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که بازی‌ها متوقف می‌شود، ذهن خودم را نسبت به این موضوع باز می‌کنم. مسئولانی هستند که می‌خواهند بازی‌های لیگ را طبق وظایف‌شان برگزار کنند و زمانی که باور دارند باید بدانند چرا وقفه ایجاد می‌شود که ممکن است به‌خاطر بازی‌های ملی یا سایر اتفاقات باشد.

ژوزه مورایس در پایان گفت: تعطیلات لیگ برای بعضی خوب و برای بعضی‌ها بود؛ پس مسئولان سوال اینکه تعطیلات چه تأثیری داشت را از باشگاه‌ها بپرسند و اینکه در آینده چطور پیش می‌رود. امیدوارم بتوانیم به‌درستی مسائل را حل کنیم‌. نتیجه بازی به همه‌چیز مربوط می‌شود، دنبال چگونه رشد کردن فوتبال هستیم و می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم چرا که من فقط به فکر خودم نیستم.

کد خبر 693474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.