پیش‌بینی بورس فردا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲

احتمال اینکه بازار فردا رشد پنج تا ۱۰ هزار واحدی داشته باشد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار روز چهارشنبه به زحمت رشد دو هزار ۲۰۰ واحدی را سپری کرد و شاخص هم وزن نیز رشد سه هزار ۲۴۵ واحدی داشت، به صورت کلی در روزهای مثبت بازار شاخص هم وزن رشد بیشتری نسبت به شاخص کل دارد و دلیل این موضوع نیز جهت‌گیری سرمایه‌های آزاد در بازار است.

ارزش معاملات پنج همتی نمی‌تواند سهام‌های شاخص ساز بازار را به بالا حرکت دهد، پس این منابع به سمت سهم‌های کوچک‌تر حرکت می‌کنند، اما پس از چند هفته روند ثابت نرخ دلار، قیمت این ارز در روز پنجشنبه تا نزدیکی ۵۰ هزار تومان حرکت کرده است و شاید همین موضوع منجر به بهبود تقاضا در بازار فردا شود.

برخی از گزارشات از گمرکات کشور نشان از رشد میزان صادرات شرکت‌های فولادی داشته است و این نتیجه نبود قیمت گذاری دستوری است، صنایعی که موفق هستند و برای کشور ارزآوری زیادی دارند.

شاید در بازار فردا گروه‌هایی که از نرخ ارز تأثیر می‌گیرند تحرکاتی را از خود نشان دهند، احتمال اینکه بازار فردا رشد پنج تا ده هزار واحدی داشته باشد وجود دارد.

کد خبر 693454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 3
    با توجه به رشد قیمت دلار تو این چند روز اخیر ، فردا بورس بیش از ۲۰ هزار واحد و فرابورس بیشتر از ۲۰۰ واحد ،سبز و مثبت خواهند بود . این خط و این نشان. کف دلار ۴۹ هزار تومان هست و دیگه زمان پرواز بورس خواهد بود.