نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت برجسته است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نشان داده در برابر قانون شکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت با صلابت عمل می کند اما، در مقابل ملت متواضع و فروتن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امنیت بستر هر پیشرفتی است و نقش نیروی انتظامی در این زمینه برجسته و بر کسی پوشیده نیست اظهار کرد: مجموعه انتظامی نشان داده است که در ماموریت‌هایش با صلابت عمل می‌کند.

وی با اشاره به شهادت سعید پناهی فرد در مبارزه با سوداگران مرگ و مراسم باشکوه تشییع پیکر این شهید افزود: فراجا در لرستان قریب به ۵۰۰ شهید دارد که برای سربلندی، آسایش و امنیت مردم تقدیم ملت شده‌اند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: طی ۴ سالی که در استان لرستان حضور دارم ۱۶۶ بار از نیروی انتظامی نام برده ام که این تعداد نام بردن حکایت از قدردانی ما از تلاش‌های فرا جا در تأمین امنیت دارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حجاب از ضروریات دین است عنوان کرد: هزاران دختر عفیف و نجیب امروز در جوامع مختلف و بین المللی با حجاب کامل افتخار آفرینی می‌کنند و به عالی‌ترین درجه‌های علمی رسیده‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه بی حجابی موجب صدمه زدن به حقوق عمومی، فرهنگ و اقتصاد می‌شود تصریح کرد: وظیفه حاکمیت و مردم ترویج نمادها و نشان‌های مذهبی در جامعه است

هفته وقف، لزوم ترویج نماد و نشان‌های مذهبی از جمله حجاب در جامعه، روز دامپزشک و توجه و تزریق اعتبارات ویژه به لرستان برای حل مشکلات این استان در راستای اشتغال پایدار و راه اندازی صنایع راکد و تعطیل از دیگر مواردی بود که امام جمعه خرم آباد به آنها اشاره کرد.

کد خبر 693437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.