فروش بلیت‌های جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از امروز آغاز شد

فروش بلیت‌ سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز از طریق سامانه‌ آی‌تیکت آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در بخش فناوری اطلاعات جشنواره، فروش بلیت فیلم‌ها برای عموم مخاطبان و خانواده‌ها از صبح امروز جمعه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت‌های نمایش ادامه دارد.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره، به صورت برخط و از طریق سامانه آی‌تیکت (iticket.ir) خواهد بود و بر پایه این گزارش به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به خانواده‌ها و علاقه‌مندان، علاوه بر خرید بلیت از طریق سامانه آی‌تیکت، امکان تهیه بلیت از طریق گیشه سینماهای میزبان جشنواره در شهر اصفهان هم امکان‌پذیر خواهد بود.

سینماهای میزبان این دوره جشنواره فیلم کودک، پردیس‌های سینمایی «چهارباغ» و «ساحل» هستند و مرکز تماس سامانه آی‌تیکت روزانه از ساعت ۹ الی ۲۱ پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی مخاطبان است.

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از امروز با آئین افتتاحیه، فعالیت خود را آغاز می‌کند و نمایش فیلم‌ها نیز از فردا شنبه ۱۵ مهر شروع می‌شود.

کد خبر 693435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.