رژیم صهیونیستی از درون پوسیده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی خیانت به مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ۱۴ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهارکرد: رژیم اسرائیل از درون پوسیده است، اتکا به این رژیم برای کشورهای منطقه، امید واهی است.

وی با اشاره به اتفاقی که در ورزشگاه اصفهان نسبت به تندیس سردار سلیمانی رخ داد افزود: انتظار می‌رود وزارت امور خارجه این اتفاق را با جدیت پیگیری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سردار سلیمانی آنقدر قدرت نفوذ دارد که دشمنان از تصویر این فرمانده شجاع هم هراس دارند گفت: سردار سلیمانی در طول سال‌های حیات دنیوی خود همواره برای تأمین امنیت کشور و مردم تلاش کرد و در هر شرایطی در خط مبارزه با دشمنان قرار داشت.

وی افزود: دین مبین اسلام موجب شد شخصیت‌های علمی و دینی بزرگی تربیت و موجب تحول در جهان اسلام شوند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به این‌که تعلیم و تربیت، اساس نظام فکری اسلام است، اضافه کرد: هدف تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت انسان مهذب است و فعالیت‌های برنامه ریزان و معلمان باید برای تحقق این هدف سازماندهی شود.

وی تصریح کرد: برای بالا بردن انگیزه دانش آموزان باید زیر نظام‌های سند تحول بنیادین در مدارس کشور عملیاتی شود تا با بکارگیری فناوری‌های نوین شاهد تحول در آموزش و پرورش شویم.

امام جمعه اراک با بیان اینکه کلید همه موفقیت‌ها در تعلیم و تربیت و خانواده است گفت: در صورتی که خانواده و مدرسه خوب عمل نکنند، موفقیت در توسعه علم حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه معلمان و کادر آموزش و پرورش، امین نظام هستند افزود: معلمان باید همه تلاش خود را در راستای تربیت صحیح سرمایه‌های کشور به کار گیرند.

آیت الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال جاری ۵۳ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است گفت: ۲۱۸ شهید از ۱۴ هزار شهید فراجا از استان مرکزی است بنابراین انتظار می‌رود با قاچاق کالا و افرادی که آرامش مردم و امنیت را مورد هجمه قرار می‌دهند، برخورد جدی‌تری شود.

کد خبر 693431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.