تداوم پروژه‌های عمرانی در حوزه فضاسازی شهری با رویکردی جهادی

شهردار منطقه دو شیراز از تداوم پروژه‌های عمرانی در حوزه فضاسازی شهری با رویکردی جهادی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، محمد مقدس زاده امروز _ جمعه چهاردهم مهر_ با اشاره به این موضوع که بازار پروتئین در زمره پروژه‌های شاخص شهرداری شیراز و جنوب کشور قرار دارد، اظهار کرد: طراحی و اجرای پروژه فضا سازی و پیاده روسازی در محورهای غربی و جنوبی به همراه تخریب ابنیه کارگاهی و مستحدثات پروژه بازار پروتئین به شهرداری منطقه دو واگذار شده که با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر به دنبال آماده‌سازی آن هستیم.
وی با بیان اینکه جهاد عمرانی در منطقه دو به صورت ویژه در دستور کار است، افزود: طبق عرف اجرای پروژه‌های عمرانی، چنین فضاسازی‌هایی با این مبلغ قرارداد در شهرداری شیراز مدت زمانی شش تا هشت ماه انجام می‌شوند که به همت خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه دو با کیفیت ۱۰۰ درصد مطلوب از دوم مهر ماه ۱۴۰۲ شروع به کار شده و طی بازه زمانی حدودی ۱۵ روزه به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به کیفیت اجرای پیاده روسازی در مجاورت بازار پروتئین شیراز گفت: برای اجرای این پروژه از مصالح درجه یک استفاده شده و کیفیت این فضاسازی شهری پیاده محور تا جایی است که با تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین هم دچار مشکل نخواهد شد.
مقدس‌زاده از جهاد عمرانی با رویکردی انقلابی در راستای اجرای پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرای این پروژه با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حوزه عمرانی، طراحی و احداث فضای سبز، نورپردازی، اجرای مبلمان شهری، کلیه انشعابات زیرساختی آب، برق، مخابرات، فیبرنوری و سایر موارد به صورت موازی در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به این موضوع که مناطق تاریخی شیراز نیازمند بذل توجه و هم افزایی بیشتری هستند، اظهار کرد: محور دروازه کازرون از محلات قدیمی و تاریخی شیراز بوده که با قدمتی طولانی، فرازهای تمدنی ارزشمندی در آن نهفته است. لذا تلاش داریم تا با اجرای پروژه‌های فضاسازی زمینه توسعه گردشگری تاریخی را در این منطقه تقویت سازیم.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان شهر در پیشبرد پروژه‌های عمرانی اضافه کرد: اصناف دروازه کازرون با راه‌اندازی از بازار پروتئین به ساماندهی جامعی خواهند رسید و شهرداری منطقه دو با عزم راسخ به دنبال بهره‌برداری مطلوب از این پروژه است.

کد خبر 693388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.