بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت ساختمان در اصفهان

نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان از بهترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان ایران، همچنین از پرسابقه‌ترین عناوین نمایشگاه‌های کشور و استان محسوب می‌شود که امسال از هجدهم تا بیست‌ویکم مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی در استان‌های مختلف برگزار می‌شود که باعث شده فرصت مناسبی برای افزایش بهره‌وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه‌مندان به وجود آید. نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان از بهترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان ایران و همچنین از پرسابقه‌ترین عناوین نمایشگاه‌های کشور و استان محسوب می‌شود که همه ساله در حال برگزاری است.

امسال نیز در تاریخ هجدهم تا بیست‌ویکم مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و هشت نماینده خارجی محصولات خود را از کشورهای چین و ژاپن عرضه می‌کنند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان رویدادی چهارروزه است که توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در ۹ هزار مترمربع فضای داخل سالن و ۲۰۰ متر مربع فضای باز برگزار می‌شود، این رویداد نمایشگاهی تخصصی و بسیار معتبر در حوزه ساختمان‌سازی است که هدف از آن گردآوری متخصصان و فعالان در حوزه مربوطه است.

زمان ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان از سه ماه قبل از برگزاری این نمایشگاه شروع شد و ظرف مدت چهار روز کل فضای سرپوشیده پیش‌بینی شده رزرو شده است، امری که حکایت از اعتبار و کیفیت بالای برگزاری این نمایشگاه دارد.

در نمایشگاه منتظر چه چیزی باشیم؟

از مهم‌ترین موضوعاتی که در این نمایشگاه به تماشای عموم گذاشته می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای

- معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و فضای باز

- لوازم و تأسیسات برقی الکترونیکی و امنیتی ساختمان

- ابزارآلات و تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی

- خدمات مهندسی و طراحی و نظارت، مشاوره و پیمانکاری، انبوه سازی

- آموزش و تبلیغات، انجمن‌ها

چه کسانی به نمایشگاه صنعت ساختمان بروند؟

به طور کلی مخاطبان نمایشگاه صنعت ساختمان بیشتر مهندسان سازمان نظام مهندسی، مهندسان شهرسازی، مشاور، معماران و پیمانکاران، شرکت‌های ساختمانی و انبوه‌سازان و دیگر فعالان حوزه صنعت ساختمان هستند. همچنین این نمایشگاه برای دانشجویان رشته‌های مرتبط و کسانی که تمایل دارند به نحوی وارد یکی از زیر مجموعه‌های این صنعت شوند یا کسب و کار تازه‌ای در این حوزه راه‌اندازی کنند، فرصت مناسبی برای آشنایی، شبکه‌سازی و ارزیابی است.

نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان در سال گذشته میزبان بیش از ۱۲ هزار نفر بازدیدکننده مهندسان عضو سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز، انجمن انبوه سازان، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مهندسان عضو جامعه مهندسان مشاور، اعضای انجمن شرکت‌های ساختمانی، اعضای کانون انجمن‌های شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی و اعضای انجمن شرکت‌های پیمانکار تأسیسات و تجهیزات صنعتی بوده است که پیش‌بینی می‌شود با تنوع ایجاد شده در حضور زیرگروه‌های مشارکت کنندگان در زمینه دکوراسیون و معماری و افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان در این بخش، همچنین جداسازی زیرگروه آسانسور در قالب یک نمایشگاه تخصصی در تاریخ مجزا از عنوان نمایشگاه ساختمان به سمت رویدادی تخصصی‌تر و حرفه‌ای گام برداشته شود.

بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت ساختمان در اصفهان

کد خبر 693373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.