کرمان؛ میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در سال ۱۴۰۳

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی سال آینده در شهر کرمان برگزار می‌شود.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه ویژه برنامه «پیر غلامان حسینی» هر ساله در یکی از مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: کرمان میزبان بیست و یکمین دوره این برنامه در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی افزود: پرچم میزبان بیست و یکم همزمان با اختتامیه بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی در رشت، به کرمان تحویل داده شد تا مردم کرمان نیز توفیق یافته و در شهری که روح حسینی دمیده شده است، پذیرای پیرغلامان حسینی از داخل و خارج کشور باشیم.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به وجود برنامه‌های متعدد مذهبی در ایام محرم و صفر و فاطمیه در شهر کرمان، گفت: مردم کرمان از دیرباز با برگزاری مراسم عزاداری پرشور در مناسبت‌های گوناگون عشق و ارادت خالصانه خود به حضرت امام حسین (ع) را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به احیا و استمرار مراسم مذهبی در گوشه گوشه شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده نیز با همراهی و همفکری عموم مردم و هیئت‌های مذهبی شاهد برپایی پرشور و آبرومندانه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان باشیم.

به گزارش ایمنا، اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به منظور معرفی الگوهای اسلامی و خادمان مکتب اهل بیت (ع) به جامعه هر ساله در یکی از مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 693330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.