احیای بنای ۲۸۰۰ ساله قلعه دختر و اردشیر در کرمان ستودنی است

نائب رئیس شورای شهر کرمان گفت: احیای بنای ۲۸۰۰ ساله قلعه دختر و اردشیر به عنوان یک اقدام ارزشمند در مرکز شهر افتخاری برای شهر کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کمساری در جمع رؤسای کمیسیون‌های گردشگری کلان شهرهای کشور اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با هدف افزایش همکاری و هم‌افزایی بین بخشی، ارگان‌ها و نهادهای مختلف وضعیت این صنعت در استان را بهبود می‌بخشد.

نایب رئیس شورای شهر به قدمت بیش از ۲۸۰۰ ساله قلعه دختر و اردشیر اشاره کرد و با بیان اینکه احیای این بنا به عنوان یک اقدام ارزشمند در مرکز شهر افتخاری برای شهر کرمان خواهد بود، افزود: در این دوره از شورا توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری شده است و تعاملات تنگاتنگی بین کمیسیون‌های گردشگری و فرهنگی شورا صورت گرفته و چندین پروژه خوب در حوزه گردشگری در دستور کار قرار دارد.

منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرمان نیز بر اهمیت گردشگری مذهبی در کرمان تأکید و اظهار کرد: کرمان در حوزه اماکن تاریخی و میراث فرهنگی دارای رتبه برتر است و این حوزه نیازمند توجه بیشتری است.

محمود بابایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان نیز تعامل و هم‌اندیشی در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی را بسیار مهم و کارساز به منظور تبادل تجربیات و ارائه پیشنهادات دانست و گفت: با تعامل و هم‌اندیشی می‌توانیم گام‌های ارزنده‌ای در این حوزه برداریم و شاهد اتفاقات و حرکات مثبت و رو به رشد در صنعت گردشگری باشیم.

کد خبر 693315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.