افتتاح دومین باغ بانوان مهربانو در شیراز / انتصاب مدیران جدید شهرداری اصفهان

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "افتتاح دومین باغ بانوان مهربانو در شیراز"، "مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند"، "شهرداری کرمانشاه در آمادگی کامل وقوع بارندگی است"، "راه‌اندازی کمیته سیاست‌گذاری سیما و منظر شهرداری قم"، "تشدید برخورد با سرویس‌های دانش‌آموزی متخلف و غیرمجاز در ارومیه"، "شهر شیراز دچار فقر فضای میدان‌گاه‌های شهری است"، "تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد"، "پاسخ شهردار اصفهان به ابهامات بازرسی؛ طرح فعلی بر اساس مطالعات فنی انتخاب شد"، "کمبود نیرو در سازمان آتش‌نشانی سنندج جبران می‌شود" "انتشار فراخوان احداث بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه در اصفهان"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

افتتاح دومین باغ بانوان مهربانو در شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت:
دومین باغ بانوان مهربانو در مراسمی با حضور شهردار شیراز، مدیران مجموعه مدیریت شهری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و با استقبال بی‌نظیر زنان و خانواده‌ها به بهره‌برداری رسید.

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند

در نخستین ماه از پاییز ۱۴۰۲ و با هدف آغاز فصل جدیدی از خدمت در مدیریت شهری، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان با صدور احکامی جداگانه مدیران جدیدی را در شهرداری اصفهان منصوب کرد.

شهرداری کرمانشاه در آمادگی کامل وقوع بارندگی است

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: با توجه به شروع بارندگی‌ها در شهر کرمانشاه تمامی عوامل شهرداری‌های هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه در آمادگی کامل به سر می‌برند.

راه‌اندازی کمیته سیاست‌گذاری سیما و منظر شهرداری قم

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از آغاز به کار کمیته سیاست‌گذاری و تصویب طرح‌های سیما و منظر شهرداری قم خبر داد.

تشدید برخورد با سرویس‌های دانش‌آموزی متخلف و غیرمجاز در ارومیه

توحید روانبخش‌آذر، رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: در صورت هرگونه تخلف در سرویس‌های مدارس، مدارک خودرو و راننده ضبط می‌شود.

شهر شیراز دچار فقر فضای میدان‌گاه‌های شهری است

محمدعلی چوبینی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: شهر شیراز دچار فقر در میدان‌گاه‌های شهری است و به دلیل نبود میدان‌گاه‌های مناسب برای برگزاری رویدادها دچار مشکل هستیم و امروز یکی از نقدهای جدی به فضاهای شهری شیراز در مناسبت‌ها است.

تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد

حجت الله امینی، شهردار باغبادران گفت: هم‌زمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با حضور استاندار و جمعی از معاونان و مدیران کل استانی از تمبر یادبود ثبت ملی مهارت پخت پولک باغبادران رونمایی شد که این اقدام باعث دوام و تأکید بر ارزش این میراث فرهنگی است.

پاسخ شهردار اصفهان به ابهامات بازرسی؛ طرح فعلی بر اساس مطالعات فنی انتخاب شد

پس از دو دهه طرح پروژه زیرگذر بزرگراه شهید چمران حدفاصل میدان لاله تا آل محمد به تصویب رسید و شهروندان منتظر آغاز عملیات اجرایی هستند؛ شهردار اصفهان در نامه‌ای به بازرس کل اصفهان با اشاره به نگرانی‌ها درباره این پروژه کاهش زمان سفر، ترافیک و آلاینده‌ها را از مزایای اجرای این پروژه برشمرد.

کمبود نیرو در سازمان آتش‌نشانی سنندج جبران می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با تاکید بر ضرورت جبران کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در بحث جذب نیرو وجود دارد، تلاش کرده‌ایم کمبود نیروی انسانی این سازمان را با تزریق نیروهای موجود در شهرداری جبران کنیم.

انتشار فراخوان احداث بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه در اصفهان

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار حقیقی یا حقوقی برای مشارکت در احداث مجموعه بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه منتشر شد.

کد خبر 693312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.