رونمایی از لب‌خوانی سرود ملی توسط سرداران شهید با هوش مصنوعی در نمایشگاه فن‌نما

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان از رونمایی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که در آن سرداران شهید لب خوانی می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن غضنفری از رونمایی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که در آن سرداران شهید لب خوانی می‌کردند؛ خبر داد و اظهار کرد: این رخداد در حاشیه نخستین نمایشگاه فن نما اجرا شد و اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان برای اولین بار با کمک هوش مصنوعی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را که در آن سرداران شهید لب خوانی می‌کردند، رونمایی کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه متفاوتی به هوش مصنوعی داشته باشیم و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، افزود: تیم اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری از ظرفیت‌های جدید علوم رایانه‌ای برای به روز بودن و متفاوت بودن در اقداماتش استفاده می‌کند.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از هوش مصنوعی در ساخت تولیدات تصویری می‌تواند به ما کمک کند، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از هوش مصنوعی در ظرفیت‌های رسانه‌ای می‌تواند به پیشبرد اهداف و بهبود هر چه بهتر تولیدات کمک کند تا شاهد خروجی‌های متفاوت و متنوعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه اغلب اقدامات این مجموعه در اتاق فکر با گفتمان طراحی می‌شود، اظهار کرد: این اداره از ماه‌های گذشته تاکنون در اتاق فکرهایش از ظرفیت هوش مصنوعی و ایده پردازی‌های این تکنولوژی جدید استفاده کرده و از آن برای اجرا و ساخت تولیدات رسانه‌ای بهره‌مند می‌شود.

کد خبر 693310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.