استمرار امنیت نیازمند مجاهدت و از جان گذشتگی حافظان امنیت است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت امری تصادفی و اتفاقی نیست، استمرار امنیت پایدار را نیازمند تلاش، مجاهدت و از جان گذشتگی حافظان و مدافعان امنیت اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور در مراسم غبارروبی مزار شهدا در خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید دفاع مقدس اصفهان، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم و دلاور فراجا و درود و رحمت بر روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری اظهار کرد: هدف از گردهمایی در این مکان، تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و هفته انتظامی را با گل افشانی، عطر افشانی و ادای احترام مزار مطهر شهدا آغاز کنیم.

وی افزود: چه زیبا رهبر کبیر انقلاب اسلامی شهدا را وصف کردند و فرمودند که شهدا در قهقهه مستانه خود و در هنگامه وصلشان به حضرت حق عند ربهم یرزقون هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه از دیرباز حق و باطل در جبهه‌ای به گستره عالم هستی در تقابل و نبرد با هم هستند، تصریح کرد: بهترین بندگان خدا سربازان جبهه حق و منفورترین موجودات جهان مزدوران باطل هستند و در این تقابل و نبرد مجاهدان فی‌سبیل‌الله از اهدای با ارزش‌ترین داشته خود یعنی جان شیرینشان دریغ ندارند و همچون مقتدای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راه احیای حق و امر به معروف و نهی از منکر جان می‌بازند، اما زیر بار ذلت نمی‌روند.

وی ضمن ادای احترام به پدران و مادران و خانواده‌های معظم و معزز شهدا ادامه داد: ایجاد امنیت و استمرار آن امری تصادفی و اتفاقی نیست و نیازمند تلاش و مجاهدت و از جان گذشتگی است و این ثبات و پایداری امنیت که در حال حاضر در شهر، استان و کشور و حتی در منطقه وجود دارد حاصل از جان گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی است.

علینقیان‌پور گفت: در این زمان دشمنان تمام توان و امکانات خود را علیه نظام اسلامی بسیج کرده و همه معاندان و مخالفان نظام را با هم متحد ساخته تا این نظام را از بین ببرند و نمی‌خواهند بگذارند یک نظامی که براساس باورهای دینی و اراده خود توانسته بیش از ۴۰ سال استقلال خود را حفظ کند و بدون احتیاج و وابستگی به بیگانگان در تمام شئونات نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به اوج خود برسد و حتی صادرکننده تجهیزات دفاعی به خارج باشد، به حیات خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده نظام برای به ثمر رساندن توطئه‌های خود به این نتیجه رسیدند که امنیت کشور را هدف قرار دهند و ظرف یک سال گذشته انواع و اقسام هجمه‌ها را به سمت حافظان و مدافعان امنیت نشانه رفتند و در این میان کارکنان انتظامی و حتی کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی که بدون دفاع و سلاح بودند را هدف گلوله قرار داده و به ساختمان کلانتری حمله مسلحانه و مذبوحانه می‌کنند و این امر نشانه خباثت و درماندگی آن‌ها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: مدافعان امنیت، چه در ارتش، سپاه و فراجا و چه در بین عناصر دلاور بسیج باشند، با امام و انقلاب و شهدا پیمان بستند که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای دفاع از تمامیت کشور و امنیت نظام و مردم بمانند.

وی ادامه داد: کارکنان انتظامی استان اصفهان امروز آمدند تا این پیمان را با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید کنند و بگویند که تا آخر ایستادند و اجازه تعرض به این خاک مقدس را نخواهند و تمام نقشه‌های آن‌ها برای ناامن کردن کشور و سلب آسایش مردم را نقش بر آب خواهند کرد.

استمرار امنیت نیازمند مجاهدت و از جان گذشتگی حافظان امنیت است

کد خبر 693289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.