راه‌اندازی گشت ویژه پلیس آگاهی با هدف  برخورد با جرائم خشن در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: گشت ویژه پلیس آگاهی با هدف برخورد با جرائم خشن در اولین روز از هفته نیروی انتظامی در فارس راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، یوسف ملک‌‎‌زاده در مراسم رونمایی از گشت‌های ویژه پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: به مناسبت اولین روز از هفته انتظامی، امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سطح ۱۱ استان کشور در جهت تشدید برخورد با جرایم خشن، سارقین و کسانی که در سطح شهرها ناامنی می‌کنند، گشت‌های ویژه پلیس آگاهی اضافه بر سازمان گشت‌های انتظامی، کلانتری‌ها و یگان امداد راه‌اندازی شد.

وی افزود: مبارزه با جرایم علنی و خشن، ناامن‌سازی محیط جرم برای مجرمین حرفه‌ای، انجام مأموریت‌های تخصصی میدانی در حوزه جرم‌یابی، کشف پیش‌دستانه و کنترل می‌دانی مجرمین از وظایف ذاتی این واحدها خواهد بود، این گشت‌ها به صورت مداوم و مستمر در طول سال انجام وظیفه می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: امید است با استفاده از ظرفیت این واحدها و تخصصی که آن‌ها در برخورد با جرایم خشن و دستگیری دارند، بتوانیم امنیت و آرامش بیشتری به شیراز و همه شهرهای استان فارس هدیه بدهیم.

کد خبر 693278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.