۲ مورد واژگونی خودرو منجر به فوت بر اثر لغزندگی جاده‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راه کرمانشاه از ۲ مورد واژگونی خودرو منجر به فوت در محورهای کرمانشاه بر اثر لغزندگی جاده‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیخسرو دستغیب امروز پنجشنبه _ ۱۳ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به لغزندگی جاده‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر در استان کرمانشاه تمامی محورها با توجه به اینکه بر سطح جاده‌ها روغن اتومبیل‌های ریخته شده تابستان و بهار وجود دارد بارندگی‌ها باعث لغزندگی جاده‌ها شده‌اند.

وی افزود: بر اساس آنچه گفته شد بارش‌های اول معمولاً باعث ایجاد لغزندگی جاده‌ای خواهد شد و توصیه می‌شود رانندگان در بارش‌های اخیر با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طی چند روز اخیر که شاهد بارندگی در استان کرمانشاه بودیم در برخی از محورها شاهد تخلفاتی که منجر به واژگونی شدند، بودیم.

دستغیب خاطر نشان کرد: سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله، رعایت حد فاصل مناسب با خودروهای جلویی از جمله مواردی است که حتماً باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: رانندگی در شب نیز به عنوان یکی از موارد حادثه آفرین با ایجاد کاهش دید اغلب خطر آفرین هستند و بر همین اساس بیشترین تصادفات به لحاظ زمانی در ایام غروب آفتاب و شب بوده است که در مجموع در چند روز گذشته به دلیل لغزندگی جاده‌ها و رانندگی در شب ۲ مورد واژگونی منجر به مرگ رقم خورده است.

کد خبر 693252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.