هوشمندسازی ارائه خدمات از اهداف سند تحول قوه قضاییه است

معاون قضائی رئیس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان گفت: تقویت کادر قضائی و اداری، توسعه فضاهای فیزیکی و تشکیلات قضائی، هوشمندسازی ارائه خدمات، تأمین آزادی‌های مشروع، جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی از اهداف سند تحول و تعالی قوه قضائیه است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، محمدحسین آقایی در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضائی مهردشت، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به واسطه رهبری حضرت امام (ره) و مجاهدت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شد و امروز ما در آسایش و آرامشی به سر می‌بریم که افرادی برای برقراری آن از جان و سلامتی خود گذشتند و خدا را شاکریم که در سایه آن مجاهدت‌ها امروز شاهد بالندگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: اگر مسئولیتی که امروز به امانت به ما سپرده شده را درست به مقصد نرسانیم به طور قطع باید پاسخگو باشیم و اولین وظیفه ما در این شرایط خدمت درست و صادقانه به مردم است.

معاون قضائی رئیس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان تصریح کرد: قوه قضائیه به عنوان یک نهاد مستقل در اجرای منویات رهبری در گام دوم انقلاب با به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود سازمانی و نخبگانی نسبت به تدوین و اجرای سند تحول و تعالی اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: تقویت کادر قضائی و اداری، توسعه فضاهای فیزیکی و تشکیلات قضائی، هوشمند سازی ارائه خدمات، تأمین آزادی‌های مشروع، توسعه داوری و میانجیگری، جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی از اهداف سند تحول و تعالی قوه قضائیه است که در استان نیز تلاش‌های قابل توجهی در راستای عملیاتی نمودن این سند انجام شده است.

آقایی گفت: در همین راستا در حوزه تأمین نیروی انسانی از جمله کادر اداری و قضائی افزایش ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان از ۳۵۰ به ۷۷۰ نفر و برگزاری دوره‌های کارآموزی اختصاصی برای ۱۱۰ نفر از پذیرفته شدگان دوره کارآموزی قضاوت از جمله اقدامات خوبی است که بخشی از این نیروها تا امروز جذب و شروع به کار کرده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد حوزه قضائی مهردشت اضافه کرد: با همت کارکنان حوزه قضائی مهردشت، دادگاه در کاهش ورودی، دادرسی الکترونیک عملکرد درخشانی داشته است که ثمره کار جهادی پرسنل و قضات است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، محمد سلیمانی به‌عنوان رئیس حوزه قضائی مهردشت معرفی شد و از زحمات عبدالرسول شریفی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 693244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.