نظارت دستگاه قضائی بر معطلی مردم در جایگاه‌های سوخت استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید از چند جایگاه عرضه سوخت، دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از نحوه فعالیت تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان بازدید کرد.

قهرمانی در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه‌ها، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد.

وی همچنین با تذکر جدی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تأکید کرد: این شرکت موظف است به سرعت نسبت به تزریق سوخت کافی، تعمیر همه نازل‌ها و نصب فلومتر در تمامی جایگاه‌های استان اقدام کند.

قهرمانی همچنین ضمن تأکید بر لزوم تأمین به موقع سوخت شهروندان گفت: ایجاد وقفه در ارائه خدمت از سوی جایگاه داران و یا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هرگونه قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت و قاچاق سوخت، به تشکیل پرونده قضائی برای متخلفین و برخورد قانونی با آنها منجر خواهد شد.

وی در ادامه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مأموریت داد تا با ورود به این موضوع از باب حقوق عامه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را ملزم نماید که ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه و انجام کار کارشناسی دقیق به سرعت نسبت به رفع نواقص موجود اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین وضعیت جایگاه‌ها را به دلیل اینکه مأمنی برای قاچاق سوخت شده‌اند و برای مردم ایجاد زحمت و دردسر می‌کنند، غیرقابل قبول عنوان کرد.

کد خبر 693223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.