اتصال ۷ روستا از هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

استاندار هرمزگان از اتصال روستاهای درمار، گهردو، کلیبی، بیدوبیه و حاجی‌آباد، چاه میر و چاه گز به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی امروز با اشاره به تلاش دولت جهت برخورداری روستاهای استان از امکان اتصال به شبکه اینترنت، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده با اجرای ۲۴۰ میلیارد ریال پروژه جدید در روستاهای کمتر برخوردار امکان اتصال به شبکه ملی اطلاعات برای ۷ روستای دیگر در هرمزگان ایجاد شد.

وی افزود: روستای درمار از توابع شهرستان بشاگرد و روستای حاجی آباد از توابع شهرستان میناب هر کدام با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

دوستی تصریح کرد: روستای گهردو از توابع شهرستان سیریک با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای کلیبی از توابع میناب با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، روستای بیدوییه کجین، چاه میر و چاه گز از توابع حاجی آباد با ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط شرکت مخابرات از امکان اتصال به شبکه اینترنت برخوردار شدند.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: به استناد گزارش واصله از سازمان تنظیم مقررات، طی ۱۰ روز آینده پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در شهرهای بندر جاسک و سیریک نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 693215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.