منوریل قم با کمک دولت به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: منوریل قم با کمک دولت راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپهر خلجی امروز – پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه – در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: از نکات ممتاز دولت سیزدهم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام است که برخی از آن‌ها تاکنون راه‌اندازی شده است.

وی منوریل قم را یکی از این پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و افزود: این پروژه با کمک دولت به سرانجام خوبی خواهد رسید.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به افتتاح آزادراه اصفهان شیراز در هفته آینده پس از سال‌ها افزود: احیای دریاچه ارومیه، فاز ۱۱ پارس جنوبی، سد چشمیر و مسکن مهر از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی بودند که پس از مدت‌ها با اهتمام دولت سیزدهم تعیین تکلیف شدند و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر پروژه بزرگ عمرانی باید یک پیوست رسانه‌ای داشته باشد خاطرنشان کرد: از ظرفیت تمام رسانه‌ها باید برای امیدآفرینی استفاده کرد.

خلجی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند گفت: هر جا این ارتباط دچار گسستگی شود، دشمن وارد میدان خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به تثبیت قیمت‌ها و بهبود شرایط تورم در کشور افزود: تورم پاییز امسال نسبت به پاییز سال گذشته با کاهش ۲۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بین‌المللی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: از وظایف روابط عمومی‌ها مقابله با انتشار اخبار منفی و دروغ و ایجاد ناامیدی در مردم است.

کد خبر 693210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.