ناکامی اسکیت‌بازان ایران از صعود به فینال بخش فری‌استایل

امیرمحمد سواری و رضا لسانی با شکست در مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی، از کسب مدال در اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی بازماندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرمحمد سواری و رضا لسانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در ادامه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین، در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۷ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع هشت ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابند.

رضا لسانی در اجرای اول زمان ۳.۹۹۷ ثانیه را برای خود ثبت کرد و امیرمحمد سواری نیز در اجرای اول توانست در مدت زمان ۴.۳۱۹ ثانیه کار خود را به پایان برساند. در پایان اجرای اول لسانی در جایگاه دوم ایستاد و سواری نیز در رتبه ششم قرار گرفت. در اجرای دوم امیرمحمد سواری موفق شد با یک خطا، زمان ۴.۳۳۶ ثانیه را ثبت کند و رضا لسانی نیز بدون خطا رکورد ۳۹۴۰ را ثبت کرد.

در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی لسانی باثبت معدل زمانی ۳.۹۴۰ ثانیه سوم شد و سواری نیز با معدل زمانی ۴.۳۱۹ ثانیه هشتم شد و به این ترتیب دو اسکیت‌باز مرد کشورمان در بخش فری‌استایل توانستند به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند. در این بخش اسکیت‌باز تایوانی با ثبت زمان ۳.۸۸۵ ثانیه رکود جهان را شکست.

با این وجود در ادامه رقابت‌های اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی، در مرحله یک‌چهارم نهایی، امیرمحمد سواری در رقابت با حریفی از تایوان نتیجه را واگذار کرد و به نیمه‌نهایی نرسید و رضا لسانی در رقابت با حریف کره‌ای با دو برد راهی نیمه‌نهایی شد. رضا لسانی که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی صعود کرده بود، در این مرحله به رقابت با حریفی از تایوان پرداخت و با شکست مقابل حریفش از صعود به فینال بازماند.

لسانی در دیدار رده‌بندی مقابل دیگر نماینده تایوان به رقابت پرداخت و با قبول شکست در رده چهارم ایستاد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند. پیش از امیرمحمد سواری در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست برابر حریفی از تایوان حذف شده بود.

کد خبر 693194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.