آزادی ۳۸۳ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال در آذربایجان‌شرقی

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی از آزادی ۳۸۳ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی از ابتدای سال جاری در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول تقی‌پور صبح امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۳ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: کل مبلغ بدهی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی آزاد شده در استان چهار هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال بود که عمده آن توسط خیران استان پرداخت شده است.

مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی با قدردانی از خیران استان در آزادسازی زندانیان غیرعمد ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانی ۲۱۰ میلیارد ریال به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت شده است.

تقی‌پور اضافه کرد: ۶۰ نفر از زندانیان غیرعمد و محکومان مالی هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضائیه از زندان‌های استان آزاد شدند، از این تعداد ۳۰ نفر از زندان تبریز و ۳۰ نفر از زندان‌های شهرستان‌های استان به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

وی گفت: جمع کل مبلغ بدهی این تعداد از زندانیان ۷۱۰ میلیارد ریال بود که ۶۳۰ میلیارد ریال از طریق تأیید اعسار توسط مراجع قضائی، ۳۵ میلیارد ریال کمک ویژه (بلاعوض)، ۳۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات و باقی‌مانده مبلغ از سایر منابع تأمین شد.

کد خبر 693146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.