خدمات دندان‌پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر رایگان شد

رئیس سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: تمام خدمات دندان‌پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر با رایزنی‌های انجام شده در زمینه حمایت از رانندگان، رایگان شد.

به گزارش ایمنا، رضا فرشیان اظهار کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده خدمات مختلفی همچون معاینه، عصب‌کشی، پرکردن، جراحی و کشیدن دندان به‌طور کامل رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: در ارتباط با خدمات زیبایی دندان مانند روکش و لمینت نیز تنها هزینه مواد اولیه از رانندگان دریافت می‌شود و رانندگان مشمول پرداخت هزینه دستمزد نیستند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در فاز نخست طرح خدمات رایگان دندان‌پزشکی برای بیش از ۱۵۰ راننده تاکسی اجرایی شده است و در فاز دوم نیز تلاش می‌شود این خدمات برای رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری نیز فراهم شود.

فرشیان اضافه کرد: این خدمات با هدف حمایت از رانندگان کم‌بضاعت ارائه خواهد شد که امیدواریم موجب رضایتمندی کامل جامعه هدف شود.

وی تصریح کرد: بدون تردید رضایت حداکثری رانندگان در ارتقای سطح کمی و کیفی کار رانندگان تأثیر بسزایی دارد، بر همین اساس تلاش می‌شود تا در حد ظرفیت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر خدمات ویژه‌ای به رانندگان ارائه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 693143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.