مدیریت شهری برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری عزم جدی دارد

شهردار گلپایگان از ساماندهی مسیر کهن‌رود در منطقه جاده قدیم اصفهان خبر داد و گفت: عزم مدیران شهری شهرداری، اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه شهر گلپایگان است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با استفاده از ۷۵۰ تن آسفالت و صرف اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری آسفالت معابر و ۵۲۰۰ مترمربع از کوچه‌های خاکیم نطفه جاده قدیم اصفهان آسفالت شده است.

وی افزود: گاردریل در ۳۵۰ متر طول از مسیر رودخانه کهن‌رود از ابتدای جاده قدیم اصفهان تا ورودی خیابان امامت با هدف حفاظت و ایمنی تردد عبور و مرور و ساماندهی منطقه جاده قدیم اصفهان نصب شد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه مدیران شهری شهرداری عزم جدی در تعریف پروژه‌های محرک توسعه شهر با همکاری بخش خصوصی در راستای رشد و توسعه شهر گلپایگان دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۲۰۰ جلسه با سرمایه‌گذاران مختلف برگزار شده است.

شکرزاده اضافه کرد: در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که چندی پیش در شهرداری گلپایگان تدوین شد، فرصت‌های مختلفی در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و شهرداری در تلاش است با تعریف پروژه‌های متفاوت در نقاط مختلف شهر و جذب سرمایه‌گذار بتواند فضای مناسبی را برای توسعه و رشد شهر و رضایت شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: گلپایگان در مقایسه با سایر شهرهای ایران بعضی ویژگی‌ها و مزایای خاصی را دارد که ناشی از تاریخ و هویت این شهر است و پتانسیل مطرح شدن به عنوان قطب سرمایه‌گذاری در سطح کشور را دارد.

شهردار گلپایگان گفت: امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم همچون گذشته با اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر، گامی هرچند کوچک با هدف خدمت‌رسانی و جلب رضایت شهروندان برداریم.

شکرزاده ادامه داد: تاکنون پروژه‌های ورزشی، تفریحی و علمی متعددی در قالب فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صدد اجرای این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی هستیم.

کد خبر 693124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.