رسیدگی به مشکلات کارگران کارخانه شیشه‌سازی کاوه سودا / بررسی انتقال پساب به دریاچه ارومیه

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به مشکلات کارگران کارخانه شیشه‌سازی کاوه سودا و نمایندگان یک پرونده کثیرالشاکی رسیدگی کرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام علی عبداللهی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بناب و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

وی در ادامه برنامه‌های بازدید و دیدارهای عمومی، با حضور در جمع علما و روحانیون شهرستان بناب ضمن استماع مطالبات و خواسته‌های آن‌ها بر لزوم تقویت جایگاه حوزه‌های علمیه به عنوان پشتوانه‌های علمی و فقهی کشور و بر ضرورت استفاده از نخبگان حوزوی در امور قضا تاکید کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه رفت و ضمن بازدید از دادگستری این شهرستان در نشستی صمیمانه با قضات و کارکنان این دادگستری دیدار و در حاشیه این بازدید با نمایندگان یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی گفت‌وگو کرد که مقرر شد نتیجه در جلسه شورای عالی قضائی مطرح شود.

در بازدید دو ساعته حجت‌الاسلام عبداللهی از کارخانه شیشه‌سازی کاوه سودا این شهرستان که در راستای احیای حقوق عامه صورت گرفت، افزون بر بررسی موضوع انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه با کارگران کارخانه دیدار و در خصوص نحوه حل این مشکل و مطالبات کارگران با مسئولان قضائی و مدیران این کارخانه تبادل نظر شد و مقرر شد نتیجه این گفت‌وگوها در جلسه شورای عالی قضائی مطرح شود.

بازدید از زندان شهرستان مراغه از دیگر برنامه‌های رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این سفر یک‌روزه بود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه افزون بر بازدید از زندان مراغه دفتر جدید واحد فرهنگی و تربیتی و روابط‌عمومی زندان و پایگاه مقاومت کارمندی شهید زینالی را افتتاح و از طرح‌های اشتغال‌آفرینی زندان و نمایشگاه صنایع دستی تولید شده در داخل زندان بازدید کرد.

با کمک خیرین، ستاد دیه و بنیاد مستضعفان تعداد ۱۷ زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. با موافقت مقامات قضائی جنوب استان با مرخصی منجر به آزادی، ۲۰ زندانی دیگر نیز از این زندان آزاد و به مناسبت ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم (ص)، ۲۳۹ زندانی نیز به مرخصی تشویقی اعزام شدند.

منبع: میزان

کد خبر 693123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.