فعالیت‌های خیریه آیت‌الله ناصری قابل‌ توجه است

مرجع تقلید شیعیان گفت: فعالیت‌های خیریه آیت‌الله ناصری در احداث مدارس و مراکز درمانی و کمک به نیازمندان بسیار قابل‌ توجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی طی پیامی به همایش سالک الی‌الله که به منظور بزرگداشت شخصیت علمی و معنوی آیت‌الله ناصری امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در قم برگزار شد، از شخصیت علمی و عرفانی وی تجلیل کرد.

وی در این پیام با اشاره به سیر و سلوک آیت‌الله ناصری و طی مراتب علمی و معنویت، تبدیل‌شدن به عارفی معظم و شخصیتی اثرگذار را حاصل سال‌های مجاهدت آیت‌الله ناصری توصیف کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی تأکید کرد: آیت‌الله ناصری پس از طی مراتب تحصیل در حوزه علمیه نجف با بازگشت به زادگاه خود در ایران به تربیت نفوس و تألیف معارف اهل‌بیت اهتمام ورزید.

وی با بیان اینکه آیت‌الله ناصری، دانشمندی آگاه و روحانی دلسوز بود، افزود: از خصوصیات وی، بودن در میان مردم و همراهی با آن‌ها بود.

این مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: فعالیت‌های خیریه آیت‌الله ناصری در ساخت مدارس و مراکز درمانی و کمک به نیازمندان قابل توجه است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه علاقه و عشق وافر وی به حضرت ولی‌عصر (عج) زبانزد نزدیکان و شاگردان بود، گفت: ضمن تسلیت مجدد به خاندان بازماندگان، علاقه‌مندان و فرزندان مرحوم از خداوند متعال علو درجات را برای وی خواستارم و از برگزارکنندگان این همایش تشکر می‌کنم.

کد خبر 693113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.