نمایش خوب یاران جهانبخش مقابل اتلتیکومادرید به امتیاز ختم نشد

تیم فوتبال فاینورد هلند در هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا در حضور ۱۴ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا و فاینورد روتردام هلند امشب _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا در گروه F از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه وندامتروپولیتانو با قضاوت فرانکویس لتکسیر به‌مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان دیه‌گو سیمئونه با نتیجه سه بر دو موفق به شکست‌دادن یاران جهانبخش شدند.

در دقیقه هفتم آیاسا یوئدا در موقعیت تک‌به‌تک با جان اوبلاک قرار گرفت و به سمت دروازه ضربه زد که پس از واکنش این دروازه‌بان توپ به ماریو هرموسو برخورد کرد و گل‌به‌خودی زد. در دقیقه ۱۲ بازی دفع توپ اشتباه مدافع فاینورد روی پاس در عمق، آلوارو موراتا وارد محوطه جریمه شد و با ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه کرد. سائول نیگوئز در هنگام ارسال پاس به عمق رودریگو دی‌پائول به نظر می‌رسید در موقعیت آفساید قرار دارد این صحنه توسط داور در نمایشگر کنار زمین مورد بررسی و سپس گل مورد تائید قرار گرفت.

این بازی در نیمه اول هیجان‌انگیز دنبال شد و فاینورد موفق شد از حریف خود پیش بیفتد. کالوین استنگز ضربه ایستگاهی پس از خطای سزار آسپلیکوئتا روی یوئدا را با سانتر بلند به محوطه جریمه اتلتیکومادرید ارسال کرددرحالیکه اوبلاک در ابتدا ضربه دیوید هانکو را مهار کرده بود اما این بازی روی ریباند موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

اتلتیکومادرید تمایلی نداشت تا این نیمه با برتری تیم میهمان به پایان برساند و حملات آن‌ها تا جایی پیش رفت که در دقیقه ۳+۴۵ آنتوان گریزمان گل تساوی را به ثمر رساندارسال کرنر توسط ناهوئل مولینا به محوطه جریمه در اختیار ساموئل لینو قرار گرفت که پاس او پس از تعلل مدافعان فاینورد موجب شد گریزمان با ضربه قیچی برگردان از فاصله کم با دروازه گلزنی کند.

آلوارو موراتا در دقیقه ۴۷ بازی روی ارسال بلند مولینا در محوطه شش قدم با یک تکل بلند آن را قطع کرد و دروازه حریف را باز کردنیمه دوم فاینورد تلاش داشت تا به گل تساوی برسد. در میان تعویض‌های تیم میهمان علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی، در دقیقه ۷۸ به جای رامیز زروکی وارد بازی شد اما نتوانست تأثیری روی نتیجه داشته باشد.

میزبان در نیمه دوم لحظات دشواری را تجربه کرد اما موفق شد جریان بازی را کنترل کند تا از برتری یک‌گله محافظت کند. شاگردان دیه‌گو سیمئونه موفق شدند با دور نگه داشتن حریف از دروازه در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز شوند تا یک دیدار دشواری را با برتری دست‌سر بگذارند.

کد خبر 693054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.