صابر کاظمی امتیازآورترین بازیکن جدال ایران - چک / حریف شاگردان عطایی دست بالاتر را داشت

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی مقابل جمهوری‌چک شکست خورد که از لحاظ فنی رقیب ایران خیلی بهتر ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ به مصاف چک رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰) نتیجه را واگذار کرد.

صابر کاظمی، ملی‌پوش والیبال ایران، با کسب ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن ایران نام گرفت. پس از او امیرحسین اسفندیار با ۱۲ امتیاز بهترین بازیکن ایران بود. در تیم چک، لوکاس واسینا با کسب ۲۶ امتیاز بهترین بازیکن زمین و تیمش انتخاب شد. پس از آن هادراوا با ۲۲ امتیاز بهترین بازیکن چک بود.

چک در این بازی از نظر آماری هم شرایط بهتری نسبت به ایران داشت و ۴۹ امتیاز از طریق حمله کسب کرد. البته ایران در این بخش اختلاف چندانی با چک نداشت و ۴۶ امتیاز از طریق حمله گرفت. چک در دفاع هم بهتر کار کرد و ۱۲ امتیاز به دست آورد. سهم ایران در این بخش ۹ امتیاز بود.

بیشترین تفاوت امتیازی ایران و چک در سرویس بود که چک ۱۳ امتیاز از طریق سرویس مستقیم گرفت و در مقابل ایران پنج امتیاز در این بخش کسب کرد. اشتباه‌های چک در این دیدار بیشتر از ایران بود؛ به گونه‌ای که ایران ۲۴ امتیاز از طریق اشتباه‌های بازیکنان چک به دست آورد و در مقابل چک ۲۲ امتیاز کسب کرد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ روز _جمعه چهاردهم مهرماه_ در پنجمین مسابقه خود در چارچوب بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین به مصاف ایتالیا می‌رود که در حال حاضر صدرنشین مسابقات گروه نخست انتخابی المپیک است.

کد خبر 693034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.