شهر اراک به درختکاری و توسعه فضای سبز نیاز جدی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهر اراک به درختکاری و توسعه فضای سبز نیاز جدی دارد و باید در این زمینه تلاش کنیم و هرچه در توان داریم در راستای توسعه فضای سبز به کار گیریم.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چنانچه درختکاری توسط شهروندان انجام شود سبب افزایش حس مسئولیت‌پذیری افراد نسبت به حفظ و توسعه فضای سبز می‌شود.

وی افزود: شهر اراک به موضوع درختکاری و توسعه فضای سبز نیاز جدی دارد و باید در این زمینه تلاش کنیم و هرچه در توان داریم در راستای توسعه فضای سبز به کار گیریم.

رئیس شورای کلانشهر اراک ادامه داد: کاشت یک میلیارد درخت از تأکیدات مقام معظم رهبری است و ما همچون سایر سربازان ایشان این امر رهبر را لبیک می‌گوئیم و اقدامات مدیریت شهری در حوزه فضای سبز در راستای تحقق این موضوع است.

قربانی با بیان اینکه وعده‌های شورای ششم در آستانه تحقق قرار دارد، ادامه داد: اگر امروز شاهد پیشرفت طرح‌ها هستیم و دره نورالشهدا در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، دلیلی جز همت اعضای شورا و شهرداری اراک ندارد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری درصدد است تا یک تفرجگاه شایسته شهروندان کلان‌شهر اراک احداث کند و امید می‌رود این خدمات تداوم داشته باشد.

رئیس شورای کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه از مسئولان ارشد استان درخواست می‌شود، تعامل بیشتری با مدیریت شهری داشته باشند، تاکید کرد: مدیریت شهری با مسئولان و مجموعه‌های استان تعامل برقرار می‌کند و پاسخ درخواست‌های آن‌ها را به شایستگی می‌دهد.

قربانی اضافه کرد: امید می‌رود انتظارات مدیریت شهری از نهادها و سازمان‌ها مدنظر قرار گیرد و انجام شود، چراکه تمام تلاش و همت اعضای شورا و شهرداری بر این است که بهترین خدمت را به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه تمام دارایی شهرداری متعلق به مردم است، گفت: مدیریت شهری در زمینه‌های مختلف حضور و بروز جدی و مؤثر دارد و با مسئولان در تعامل است؛ بنابراین به همان میزان انتظار می‌رود نهادها و سایر سازمان‌ها تعامل سازنده با مدیریت شهری داشته باشند تا شهروندان اراکی شاهد اتفاقات بهتر باشند و این مهم جز با اراده مدیران ارشد استانداری محقق نخواهد شد.

کد خبر 692956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.