خدمات‌رسانی ۷۰۰ سرویس مدرسه به ۶ هزار دانش‌آموز گرگانی

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان از فعالیت ۷۰۰ دستگاه خودرو با هدف خدمات‌رسانی به حدود شش هزار دانش‌‍آموز در قالب سرویس مدارس طی دو نوبت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان محمدمهدی کمال‌غریبی، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ شرکت با ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو خدمات مربوط به سرویس مدارس را به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی ۲۰ دستگاه اتوبوس در زمان شروع و تعطیلی مدارس به سه هزار دانش‌آموز در شهرستان گرگان سطح خدمات می‌دهند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان با بیان اینکه سایر شهروندان امکان استفاده از این اتوبوس‌ها در زمان سرویس مدارس را ندارد، خاطرنشان کرد :۷۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان در تمام خطوط همه روزه از شش صبح تا هشت شب به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

کمال‌غریبی از اعزام و فعالیت پنج دستگاه خودرو به همراه ۱۰ بازرس برای نظارت بیشتر بر خدمات‌رسانی سرویس مدارس در مهر ماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: تمام رانندگان مربوط به سرویس مدارس موظف شده‌اند تا تاریخ ۱۵ مهر ماه کاور مخصوص را تهیه و استفاده کنند تا قابل شناسایی باشند.

وی با بیان نرخ سرویس‌های مدارس در شهر گرگان گفت: طبق مصوبه اعلام شده امسال نرخ کرایه سرویس مدارس برای مینی‌بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودروهای کلاس ۱۳۰۰ (پراید، تیبا، ساینا، تیبا ۲) ۷۰۰ هزار تومان و خودروهای کلاس ۱۶۰۰ (سمند و پژو) ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری گرگان افزود: پس از آموزش موارد ایمنی و نجات و حریق به رانندگان تاکسی، خوشبختانه ۱۲ دستگاه سرویس مدارس نیز به عنوان تاکسی آتش نشان از مهر ماه فعال شده‌اند.

کد خبر 692928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.