تعامل دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد زمینه‌ساز تحول است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تحول در اجرای پروژه‌ها از اختلاف پرهیز کنند و با هم تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار، سیدعلی احمدزاده امروز _ چهارشنبه، دوازدهم مهرماه_ در جشنواره شهید رجایی، با بیان اینکه ضدانقلاب در کمین برای ضربه زدن به نظام است، اظهار کرد: مدیران دولت باید تمام قد پای کار و کنار هم باشند و به مردم گزارش دهند.

وی افزود: تریبون‌های نماز جمعه بهترین مکان برای ارائه گزارش کار از طرف مدیران به مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح مشکلات پروژه‌های استان با رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: ارتباط بین استاندارها و رئیس جمهور پس از انقلاب بی‌سابقه است، همه دستگاه‌های اجرایی باید ضمن کنار گذاشتن اختلافات و حفظ وحدت بین دستگاهی تلاش کنند تا اختلافات بین دستگاهی در استانداری حل شود و اجازه کشیده شدن این اختلافات را به جراید را ندهند.

احمدزاده با بیان اینکه استان ما امن‌ترین استان کشور است، ادامه داد: این امنیت را مرهون خون شهدا هستیم و باید قدر این شرایط را بدانیم.

وی با اشاره به اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: بی‌سابقه‌ترین اعتبارات در طول انقلاب به استان تخصیص داده شده است. روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری، از وزرا دعوت کردم به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند و معتقد هستیم این سفرها آورده به همراه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه‌گذاری، در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: نباید استعلام یک پروژه تحول‌ساز بیش از یک ماه زمان ببرد و مدیران باید خودشان پای کار باشند.

احمدزاده به تاکید ریاست جمهوری در موضوع تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: طول کشیدن استعلامات و کارهای اداری در اجرای پروژه‌ها سرمایه‌گذار را دلسرد می‌کند.

کد خبر 692926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.