راه‌اندازی کمیته سیاست‌گذاری سیما و منظر شهرداری قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از آغاز به کار کمیته سیاست‌گذاری و تصویب طرح‌های سیما و منظر شهرداری قم خبر داد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تشکیل کمیته سیاست‌گذاری و تصویب طرح‌های زیباسازی در شهرداری قم با حضور اساتید برجسته هنرهای تجسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سند چشم‌انداز ۱۴۱۴، شهر قم به‌عنوان شهری قدسی و مرکز تعاملات علمی و فرهنگی جهان اسلام، شهری چشم‌نواز مبتنی بر معماری اسلامی ایرانی و شهری خرم و روان برخوردار از محیط‌زیستی پایدار ترسیم شده، دستیابی به این اهداف کلان در حوزه سیما، منظر و فضای سبز جز با استفاده از ظرفیت نخبگان و هنرمندان محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز برای تقویت شاخص‌های شهر قم در این بخش‌ها، افزود: با عنایت به‌ضرورت بهره‌گیری از خرد جمعی و با نگاه به استفاده از تجارب نخبگان، اعضای کمیته سیاست‌گذاری و تصویب طرح‌های زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم منصوب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: امیدواریم با تشکیل این کمیته و فعالیت اثربخش آن شاهد تحول ساختاری و منظر شهری در شهر مقدس قم باشیم و در سایه کار علمی تجربیات و اقدامات خود را به دیگر شهرها نیز منتقل کنیم.

کد خبر 692899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.