عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ مهرماه

در این بسته خبری از افتتاح چهار ایستگاه جدید متروی تهران تا ظرفیت بکر سد اکباتان برای اقامتگاه‌های گردشگری و شیراز با سرمایه گذاری‌های شهری آماده برای ورود گردشگران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شیراز با سرمایه گذاری‌های شهری آماده برای ورود گردشگران

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز با بیان اینکه با اختصاص بودجه مصوب از سوی شورای شهر شیراز باید این کلان‌شهر شهر آماده حضور گردشگران شود، گفت: در این چارچوب پروژه‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری تعریف و ارائه شده است.

۴ ایستگاه جدید متروی تهران افتتاح می‌شود

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از افتتاح ۴ ایستگاه مترو و ۸.۵ کیلومتر خط مترو طی هفته آتی خبر داد.

عملیات بازگشایی گذر «عمارت ملک» به «میدان بهمنی» بوشهر آغاز شد

زینب هنرمند، مدیر اداره املاک شهرداری بندر بوشهر گفت: عملیات بازگشایی گذر حدفاصل عمارت ملک به میدان بهمنی با تخریب ۲ پلاک آغاز شد.

برخورد پراید وانت با درخت در خمینی شهر ۲ مصدوم داشت

مهدی مرادیان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر گفت: برخورد پراید وانت با درخت در خمینی شهر ۲ مصدوم داشت.

سد اکباتان ظرفیت بکر برای اقامتگاه‌های گردشگری است

سید مسعود حسینی، شهردار همدان گفت: منطقه سد اکباتان این شهر ظرفیتی بکر با دسترسی بسیار مطلوب برای ایجاد اقامتگاه‌های گردشگری است.

زاکانی: ۷۲۰۰ کودک کار را مورد حمایت و آموزش قرار داده‌ایم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: ۷۲۰۰ نفر را به عنوان کودک کار مورد حمایت و آموزش در ۳۴ مجموعه قرار داده‌ایم.

ورود سه هزار نفر به خانه سبز مشهد در ۶ ماه نخست سال جاری

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، سه هزار و ۸۰۰ نفر دستگیری به مجموعه خانه سبز وارد شدند.

کد خبر 692884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.