خودکفایی شرکت نفت و گاز گچساران در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت نفت و گاز گچساران در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت به خودکفایی ۸۰ درصدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا کمالی امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت نفت و گاز گچساران به خودکفایی ۸۰ درصدی در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت دست یافته است، اظهار کرد: با هدف مقابله با تحریم‌ها و جلوگیری از کاهش تولید نفت تعمیر و تجهیز قطعات اساسی مورد نیاز صنعت نفت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز انجام می‌شود.

وی با اشاره به رسالت شرکت نفت و گاز در حفظ و افزایش تولید افزود: به این منظور طراحی، ساخت و تجهیز سه دستگاه خودروی تعمیراتی شامل کامیون خودروبر، کامیون سرویس و خودروی سبک تعمیرگاه سیار با موفقیت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: اداره ترابری مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران، برای نخستین بار در مناطق نفت‌خیز جنوب، بازسازی و نوسازی یک دستگاه خودروی سنگین «آمبولیفت» را با هدف خدمت‌رسانی و انتقال بیماران و جانبازان به داخل هواپیما به اتمام رسانده است.

کمالی تصریح کرد: ارزش تقریبی خودروهای سنگین و سبک طراحی و بازسازی شده بیش از ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است، در حالی که این اقدام با هزینه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی گفت: یک دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره با طراحی و تجهیز کامل به نخستین اتوبوس ویژه (VIP) ۲۵ نفره شرکت نفت و گاز گچساران تبدیل و این اقدام با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر 692873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.