وجود ۷ هزار پست خالی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت هزار پست خالی در ادارات و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جهانگیر شاهینی، امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در جشنواره شهید رجایی در یاسوج، به وضعیت اداری و استخدامی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ هزار کارمند داریم که ۳۵ درصد از این آمار را زن‌ها و ۶۵ درصد آن را مردها تشکیل می‌دهند و مدرک تحصیلی اغلب کارکنان اداری استان کارشناسی است.

وی افزود: ۲۰ هزار نفر از کارمندان اداری کهگیلویه و بویراحمد رسمی و ۱۴ هزار نفر دیگر به صورت پیمانی، رسمی آزمایشی، قراردادی، کار معین، قراردادی کارگری و شرکتی مشغول به کار هستند.

مدیرکل برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۷ هزار جایگاه شغلی خالی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با همکاری استانداری برای پوشش صندلی‌های خالی برنامه‌ریزی و کار استخدام آن‌ها انجام شود.

شاهینی با اشاره به اینکه سال گذشته شش آزمون استخدامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تصریح کرد: چند آزمون دیگر امسال برگزار می‌شود، ضمن اینکه تعدادی از پست‌های خالی از طریق افرادی که کار معین هستند و از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۶۹ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند، گفت: تلاش کردیم با کار کارشناسی دستگاه‌ها را انتخاب کنیم که حق آن‌ها بود به عنوان دستگاه برتر معرفی شوند.

مدیرکل برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در این استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سفر دولت ۸۵ پروژه ارائه شد که ۵۵ مورد را با همکاری تیم عمرانی و اقتصادی در دستور کار قرار دادیم و نیازهای استان شناسایی و ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار به استان داده شد.

کد خبر 692855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.