بازدید ۱۵ هزار نفر از خانه موزه شهیدان زین‌الدین در قم

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با اشاره به بازدید ۱۵ هزار نفر از خانه موزه شهیدان زین‌الدین گفت: در این خانه موزه فعالیت‌های متعدد فرهنگی، هنری، شب‌های شعر و اجتماعی انجام و این خانه به یک کانون فرهنگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد امروز – چهارشنبه دوازدهم مهرماه - در دیدار شهردار و مدیران استانی و شهری با مادر و خانواده شهیدان زین‌الدین اظهار کرد: مقدمات احداث خانه موزه شهیدان زین‌الدین از سال ۹۶ آغاز شد که با توجه به دغدغه مادر این شهیدان والامقام مجدداً در خرداد ۱۴۰۰ بازطراحی و با اقدامات مهم بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از خانه موزه شهیدان زین‌الدین بازدید کرده‌اند، افزود: در این خانه موزه فعالیت‌های متعدد فرهنگی، هنری، شب‌های شعر، اجتماعی و.... انجام شده‌است که به کانونی فرهنگی تبدیل شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند ۱۷ تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره با حضور بیش از هزار نفر از عوامل و فیلم‌ساز در خانه موزه شهیدان زین‌الدین تا قبل از برگزاری نهایی جشنواره، اکران شد.

طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه خانه موزه شهیدان زین‌الدین امروز مکانی برای رفت و آمد پیشکسوتان ایثار و شهادت بوده و جریان‌ساز شده است، گفت: با اجرای خانه موزه، راه برای احداث دیگر خانه موزه‌های شهدا در دست اقدام است که جلسات مختلفی برای این مهم در حال برگزاری است.

کد خبر 692834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.