ثبت ملی خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری است

شهردار قم با اشاره به اینکه خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین به پایگاه فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده است، گفت: ثبت ملی این خانه‌موزه در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در دیدار با مادر و خانواده شهیدان زین‌الدین، با تقدیر از اقدامات فرهنگی و مذهبی خانواده شهیدان زین‌الدین اظهار کرد: خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین امروز به کانونی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و شهر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فرایند ثبت ملی خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری بودن و این فرایند زمان‌بر است، افزود: تا تکمیل این مراحل، احکام هیئت امنا برای پیشبرد کارها صادر شده است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم، تصریح کرد: به منظور بهره‌گیری بهتر بازدیدکنندگان خانه موزه شهیدان زین‌الدین مکانی برای پارک رایگان در پارکینگ شهید کاظمی در نظر گرفته می‌شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای افزایش پارکینگ در هسته مرکزی اضافه کرد: احداث ۶ هزار پارکینگ در طرح‌های مورد احداث هسته مرکزی در حال پیگیری و اجرا است.

وی از احداث چند خانه‌موزه دیگر از شهیدان شاخص استان مانند شهید فخری‌زاده و شهید شفیعی در آینده در قم خبر داد.

ثبت ملی خانه موزه شهیدان زین‌الدین در حال پیگیری است

کد خبر 692806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.