عبدالملکی اظهارات خود درباره مرز پرویزخان را اصلاح کرد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد، شب گذشته و در پی اظهاراتی در خصوص مرز بین‌المللی پرویزخان، توئیتی منتشر و گفته‌های خود را اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر سه‌شنبه، یازدهم مهرماه مصاحبه‌ای از حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد منتشر شد که در حاشیه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق در جمع خبرنگاران بر تقویت مرز باشماق تاکید کرده و در انتها گفته بود حجم گسترده‌ای از ترانزیت کالا از مرز بین‌المللی پرویزخان به مرز باشماق منتقل می‌شود.

مرز بین‌المللی پرویزخان یک مرز استراتژیک و مهم در منطقه بوده و در سال‌های تحریم بیشترین خدمت را در امر صادرات و واردات به کشور انجام داده است و از طرفی میان تجار و بازرگانان منطق مرزی شناخته شده و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای استان کرمانشاه برخوردار است.

با توجه به نگرانی ایجاد شده در خصوص مرز بین‌المللی پرویزخان، عبدالرضا مصری، نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار ایمنا، در کرمانشاه گفت: موضوع با غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در میان گذاشته شده است و خواهان اصلاح سریع سخنان دبیر شورای عالی مناطق آزاد شدیم، رئیس دفتر رئیس‌جمهور قول داده است موضوع را با فوریت از طریق وزیر اقتصاد پیگیری کند تا سخنان دبیر شورای عالی مناطق آزاد اصلاح شود.

عبدالملکی اظهارات خود درباره مرز پرویزخان را اصلاح کرد

حجت‌الله عبدالملکی در ساعات پایانی شب اقدام به انتشار توییتی کرد که در آن به صراحت خواهان تقویت مرزهای پرویزخان و عمران‌خان و تقویت مرز باشماق شده بود. تقویت زیرساخت‌های همه مرزها در سراسر کشور همواره مورد نظر و تاکید این رسانه بوده است.

کد خبر 692800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.