لیگ دشواری پیش‌روی ما است / ذوب‌آهن میلیاردی نیست اما پتانسیل بالایی دارد

سرمربی بسکتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم و تیم یکدستی داریم، شاید چند میلیارد برای هزینه نداشته باشیم، اما بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بر عهده گرفتن هدایت سبزپوشان اظهار کرد: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار، قوی و سرآغاز بسکتبال ایران است، از همین‌رو بسیار خوشحالم که در این تیم حضور دارم. لیگ‌برتر بسکتبال امسال دشوارتر خواهد بود، چراکه تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته‌اند و حتی مهره‌های ذوب‌آهن که در این تیم شاغل بوده‌اند را جذب کرده‌اند.

وی افزود: ضمن اینکه از مجموع ۱۲ تیم نزدیک به ۱۰ باشگاه حداقل دو بازیکن خارجی خریده‌اند و همین مسائل سبب می‌شود لیگ دشواری پیش رو داشته باشیم‌.

لیگ دشواری پیش‌روی ما است / ذوب‌آهن میلیاردی نیست اما پتانسیل بالایی دارد

ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به پیوستن جابر روزبهانی به کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: روزبهانی سرمایه بسکتبال ایران و ذوب‌آهن است؛ افتخار می‌کنم که در کادر فنی ما قرار دارد، چراکه به دلیل تجربه بالا یک نیروی اثرگذار برای سبزپوشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: هنوز خریدهای خارجی ما قطعی نشده است، اما امیدوارم با همکاری مدیران باشگاه این اتفاق رقم بخورد. بسکتبالیست‌های ایران پتانسیل بالایی دارند و بی‌شک بازیکنان ذوب‌آهن از این قاعده مستثنی نیستند؛ با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم و تیم یکدستی داریم، شاید چند میلیارد برای هزینه نداشته باشیم، اما بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

لیگ دشواری پیش‌روی ما است / ذوب‌آهن میلیاردی نیست اما پتانسیل بالایی دارد

بازیکنان ما را با سه برابر قیمت گرفتند

حاتمی پیرامون بودجه تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بودجه ما نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است، برخی تیم‌ها هزینه بسیار زیادی کرده‌اند، حتی بازیکنانی که با آن‌ها صحبت داشتیم با سه برابر قیمت به تیم‌های دیگر پیوستند، در هر حال بازیکن حق دارد و ما نیز اگر می‌خواستیم با توجه به بودجه‌ای که داشتیم مهره‌های قدیمی را حفظ کنیم، تنها ۴ نفر می‌توانستند برای ذوب‌آهن بازی کنند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: امیدوارم بتوانم سطح بسکتبال اصفهان را ارتقا دهم، بیشتر نفرات تیم ما بومی هستند و برای رسیدن به اوج به زمان نیاز داریم. امیدوارم هواداران این شرایط را درک کنند، باید تیم‌های پایه را گسترش دهیم تا اصفهان در سال‌های آینده از مهره‌های بومی خود استفاده کند، چراکه این کار بهتر از بستن تیم چند میلیاردی است.

وی با اشاره به مسیر پیش‌روی ذوب‌آهن افزود: از همه کسانی که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. تمام تلاش خود را برای ارتقای بسکتبال ذوب‌آهن و اصفهان به کار خواهم گرفت هرچند اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها مسیر دشواری پیش‌روی ما خواهد بود.

لیگ دشواری پیش‌روی ما است / ذوب‌آهن میلیاردی نیست اما پتانسیل بالایی دارد

کد خبر 692736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.