پیروزی همگروهی نساجی بلای‌جان شاگردان رحمتی

تیم فوتبال نوبهار ازبکستان مقابل بمبئی‌سیتی هند پیروز شد تا نساجی کار دشواری برای صعود از مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نوبهار نامانگان ازبکستان امروز _سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در ورزشگاه خارج از خانه با شکست سه بر صفر مقابل بمبئی‌سیتی و با یک بازی بیشتر به صدر جدول گروه D مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا رسید.

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نوبهار در ورزشگاه خانگی الهلال به تساوی رسید تا اولین شگفتی جام را رقم بزند، آن‌ها با پیروزی مقابل مومبای سیتی با چهار امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفتند. اسکندروف، یاخشیبائف و عبدالمانوپوف گل‌های نوبهار را در این مسابقه به ثمر رساندند.

دقیقه ۵۲ مسابقه، جاسوربک یاخشیبویف با عبور از مدافعان مومبای سیتی پاس خوبی برای جمشید اسکندروف فراهم کرد و ضربه پای چپ این بازیکن گل اول نوبهار را رقم زد. شش دقیقه بعد از گل اول این بار باز هم یاخشیبویف سازنده گل اول با نفوذ خوبی که داشت گل دوم نوبهار را به ثمر رساند، دو دقیقه مانده به پایان بازی عبدالمانوپوف بازیکنی که به عنوان جانشین به میدان آمده بود گل سوم نوبهار را به ثمر رساند تا پیروزی قاطع برای ازبکستانی‌ها رقم بخورد.

نساجی برای پس گرفتن صدر جدول باید مقابل الهلال سه امتیاز را کسب می‌کرد و در صورت تساوی در این مسابقه با توجه به تفاضل‌گل نوبهار، این تیم ازبکستانی صدرنشین هفته دوم گروه D می‌ماند اما نساجی ایران در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال تن به شکست سنگین سه بر صفر داد تا کار سختی در ادامه بازی‌ها برای صعود از مرحله گروهی داشته باشد.

کد خبر 692722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.