آغاز نصب نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از آغاز نصب موقت نیوجرسی‌های اتوبان شهید کسایی با هدف افزایش ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ناصر اسماعیل‌زاده عصر امروز_ سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ در این باره اظهار کرد: با ابلاغ معاونت عمرانی شهرداری تبریز، کارخانه پیش‌ساخته آذربایجان تولید نیوجرسی‌های ایمن‌کننده مسیر اتوبان شهید کسایی را برای جلوگیری از سوانح رانندگی و ایمن‌سازی مسیر آغاز کرده است.

‏‎وی افزود: در این پروژه مقرر شده است که حدود سه هزار و ۱۰۰ نیوجرسی به طول ۱۶ کیلومتر تولید و نصب شود که در فاز اول شش کیلومتر توسط اداره کل راهداری با توزیع آسفالت رویه برای نصب این نیوجرسی‌ها آماده‌سازی می‌شود.

‏‎اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر و تا زمان آماده‌سازی کامل مسیر توسط راهداری، نیوجرسی‌ها به صورت موقت نصب می‌شوند، گفت: پس از اتمام عملیات آسفالت‌ریزی و آماده‌سازی مسیر، نیوجرسی‌های تولید شده به صورت ثابت در محل اصلی خود نصب خواهند شد.

شهرداری تبریز جهت افزایش ایمنی در اتوبان شهید کسایی، با تجهیز این گذرگاه پر تردد در کنار اداره کل راه و شهرسازی بوده و با جای‌گذاری نیوجرسی‌ها ضمن جلوگیری از بروز حوادث احتمالی بر همراهی خود جهت تسریع در آماده‌سازی این اتوبان اهتمام دارد.

کد خبر 692711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    من و چندتا راننده دیگه سه ماه بدون تعطیلی سر همین پروژه کار کردیم دو ماه پیش کارمون تمام شده هروقت میریم پی کرایه میگن برو به یادت هستیم نمیدونم تا کی باید دنبال حقوق و کارکردمون بدویم نمیدونم که مشکلمون رو کجا بگیم